Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/631
Назва: Вчитель інформатики: спеціалізація чи спеціальність?
Інші назви: Учитель информатики: специализация или специальность?
Computer Science Teacher: Specialization or Specialty?
Автори: Зайцева, Т.В.
Zaytseva, T.
Ключові слова: Вчитель інформатики
методика навчання інформатики
Учитель информатики
методика обучения информатике
Informatics teacher
methodology of teaching informatics
Дата публікації: 2009
Видавництво: ХДУ
Бібліографічний опис: Зайцева Т.В. Вчитель інформатики: спеціалізація чи спеціальність? // Інформаційні технології в освіті. - 2009. - № 3. - С. 110-117. DOI: 10.14308/ite000060
Серія/номер: УДК: 378.147:004;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена загостренню проблеми підготовки майбутніх вчителів інформатики для загальноосвітньої школи з точки зору методичних та організаційних питань. Неможливість підготовки висококваліфікованого спеціаліста в рамках навчального навантаження, яке відведене для спеціалізацій, вимагає відмову від спеціалізації: Інформатика у вищих навчальних закладах для напрямку підготовки Математика* та Фізика*, і ставить питання про необхідність відкриття нового напрямку підготовки студентів, а саме Інформатика*. Статья посвящена обострению проблемы подготовки будущих учителей информатики для общеобразовательной школы с точки зрения методических и организационных вопросов. Невозможность подготовки высококвалифицированного специалиста в рамках учебной нагрузки, которое отведено для специализаций, требует отказ от специализации: Информатика в высших учебных заведениях для направления подготовки Математика * и Физика * и ставит вопрос о необходимости открытия нового направления подготовки студентов, а именно Информатика *. The article is devoted to the exacerbation of the problem of preparation of future teachers of informatics for a comprehensive school in terms of methodological and organizational issues. The impossibility of preparing a highly qualified specialist within the training load, which is allocated for specializations, requires the refusal of specialization: Informatics in higher education institutions for the direction of preparation Mathematics * and Physics * and raises the question of the need to open a new direction of student preparation, namely Informatics *.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ite.kspu.edu/
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/631
ISSN: 1998-6939
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaytseva_Ticher.pdf882.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.