Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/631
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗайцева, Т.В.-
dc.contributor.authorZaytseva, T.-
dc.date.accessioned2019-12-06T11:40:58Z-
dc.date.available2019-12-06T11:40:58Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЗайцева Т.В. Вчитель інформатики: спеціалізація чи спеціальність? // Інформаційні технології в освіті. - 2009. - № 3. - С. 110-117. DOI: 10.14308/ite000060uk_UA
dc.identifier.issn1998-6939-
dc.identifier.other2306-1707-
dc.identifier.urihttp://ite.kspu.edu/-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/631-
dc.description.abstractСтаття присвячена загостренню проблеми підготовки майбутніх вчителів інформатики для загальноосвітньої школи з точки зору методичних та організаційних питань. Неможливість підготовки висококваліфікованого спеціаліста в рамках навчального навантаження, яке відведене для спеціалізацій, вимагає відмову від спеціалізації: Інформатика у вищих навчальних закладах для напрямку підготовки Математика* та Фізика*, і ставить питання про необхідність відкриття нового напрямку підготовки студентів, а саме Інформатика*. Статья посвящена обострению проблемы подготовки будущих учителей информатики для общеобразовательной школы с точки зрения методических и организационных вопросов. Невозможность подготовки высококвалифицированного специалиста в рамках учебной нагрузки, которое отведено для специализаций, требует отказ от специализации: Информатика в высших учебных заведениях для направления подготовки Математика * и Физика * и ставит вопрос о необходимости открытия нового направления подготовки студентов, а именно Информатика *. The article is devoted to the exacerbation of the problem of preparation of future teachers of informatics for a comprehensive school in terms of methodological and organizational issues. The impossibility of preparing a highly qualified specialist within the training load, which is allocated for specializations, requires the refusal of specialization: Informatics in higher education institutions for the direction of preparation Mathematics * and Physics * and raises the question of the need to open a new direction of student preparation, namely Informatics *.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.147:004;-
dc.subjectВчитель інформатикиuk_UA
dc.subjectметодика навчання інформатикиuk_UA
dc.subjectУчитель информатикиuk_UA
dc.subjectметодика обучения информатикеuk_UA
dc.subjectInformatics teacheruk_UA
dc.subjectmethodology of teaching informaticsuk_UA
dc.titleВчитель інформатики: спеціалізація чи спеціальність?uk_UA
dc.title.alternativeУчитель информатики: специализация или специальность?uk_UA
dc.title.alternativeComputer Science Teacher: Specialization or Specialty?uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_Ticher.pdf882.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.