Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/38
Назва: Педагогічні умови підготовки майбутніх суднових механіків у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням
Інші назви: Pedagogical conditions for training of future ship engineers in the process of English for specific purpose learning
Педагогические условия подготовки будущих судовых механиков в процессе изучения английского языка профессиональной направленности
Автори: Юрженко, А.Ю.
Yurzhenko, A.Y.
Ключові слова: communicative competence
gamification
English for professional purpose
LMS MOODLE
ship engineers
комунікативна компетентність
гейміфікований підхід
англійська мова за професійним спрямуванням
суднові механіки
коммуникативная компетентность
геймифицированный подход
английский язык профессиональной направленности
судовые механики
Дата публікації: 2018
Видавництво: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Бібліографічний опис: Юрженко А. Ю. Педагогічні умови підготовки майбутніх суднових механіків у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням / Інженерні та освітні технології. 2018. Т. 6. № 4. С. 48–57. doi: https://doi.org/10.30929/2307- 9770.2018.06.04.05
Серія/номер: УДК 378.147;
Короткий огляд (реферат): У статті означено та проаналізовано педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх суднових механіків. Аналіз літературних джерел показує, що проблема визначення педагогічних умов підготовки майбутніх суднових механіків у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням набуває особливого значення. У нашому дослідженні виокремлено та охарактеризовано педагогічні умови, які найбільш ефективно впливатимуть на формування готовності суднових механіків, а саме: забезпечення позитивної мотивацію курсантів до навчальної діяльності у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням; запровадження гейміфікованого підходу (використання ігрових методик у неігровому середовищі задля отримання певних результатів, у нашому випадку – оволодіння комунікативною компетентністю) у системі професійної підготовки майбутніх суднових механіків засобами інформаційно-комунікативного педагогічного середовища (платформи MOODLE); розробка та впровадження авторського інтерактивного електронного навчально-методичного комплексу дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням». Задля визначення оптимальних педагогічних умов проф. підготовки майбутніх суднових механіків у процесі вивчення англійської мови було враховано специфіку навчання (відбір та систематизація змісту навчального матеріалу, інтерес до навчальнопрофесійної діяльності, здатності студентів до навчання – особливості мислення, пам’яті, тощо). Позитивна мотивація сприятиме розвитку у курсантів бажання вчитися та знаходити задоволення в процесі навчання.Запровадження гейміфікованого підходу до навчання допоможе розвести навчання іграми та ігровими методиками (турнірними таблицями, ігровими вправами, бейджиками, квестами, шкалою виконання, тощо). Впровадження авторського інтерактивного електронного навчально-методичного комплексу дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» сприятиме формуванню у майбутніх суднових механіків англомовної комунікативної компетентності для виконання професійних завдань на судні. Задля досягнення мети, ми вважаємо доцільним використання новітніх технологій, зокрема платформи дистанційного навчання MOODLE, гейміфікованого підходу, системи змішаного навчання та комунікативного підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/38
ISSN: 2307-9770
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurzhenko_communicative.pdf1.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.