Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/38
Title: | Педагогічні умови підготовки майбутніх суднових механіків у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням |
Other Titles: | Pedagogical conditions for training of future ship engineers in the process of English for specific purpose learning Педагогические условия подготовки будущих судовых механиков в процессе изучения английского языка профессиональной направленности |
Authors: | Юрженко, А.Ю. Yurzhenko, A.Y. |
Keywords: | communicative competence gamification English for professional purpose LMS MOODLE ship engineers комунікативна компетентність гейміфікований підхід англійська мова за професійним спрямуванням суднові механіки коммуникативная компетентность геймифицированный подход английский язык профессиональной направленности судовые механики |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського |
Citation: | Юрженко А. Ю. Педагогічні умови підготовки майбутніх суднових механіків у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням / Інженерні та освітні технології. 2018. Т. 6. № 4. С. 48–57. doi: https://doi.org/10.30929/2307- 9770.2018.06.04.05 |
Series/Report no.: | УДК 378.147; |
Abstract: | У статті означено та проаналізовано педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх суднових механіків. Аналіз літературних джерел показує, що проблема визначення педагогічних умов підготовки майбутніх суднових механіків у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням набуває особливого значення. У нашому дослідженні виокремлено та охарактеризовано педагогічні умови, які найбільш ефективно впливатимуть на формування готовності суднових механіків, а саме: забезпечення позитивної мотивацію курсантів до навчальної діяльності у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням; запровадження гейміфікованого підходу (використання ігрових методик у неігровому середовищі задля отримання певних результатів, у нашому випадку – оволодіння комунікативною компетентністю) у системі професійної підготовки майбутніх суднових механіків засобами інформаційно-комунікативного педагогічного середовища (платформи MOODLE); розробка та впровадження авторського інтерактивного електронного навчально-методичного комплексу дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням». Задля визначення оптимальних педагогічних умов проф. підготовки майбутніх суднових механіків у процесі вивчення англійської мови було враховано специфіку навчання (відбір та систематизація змісту навчального матеріалу, інтерес до навчальнопрофесійної діяльності, здатності студентів до навчання – особливості мислення, пам’яті, тощо). Позитивна мотивація сприятиме розвитку у курсантів бажання вчитися та знаходити задоволення в процесі навчання.Запровадження гейміфікованого підходу до навчання допоможе розвести навчання іграми та ігровими методиками (турнірними таблицями, ігровими вправами, бейджиками, квестами, шкалою виконання, тощо). Впровадження авторського інтерактивного електронного навчально-методичного комплексу дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» сприятиме формуванню у майбутніх суднових механіків англомовної комунікативної компетентності для виконання професійних завдань на судні. Задля досягнення мети, ми вважаємо доцільним використання новітніх технологій, зокрема платформи дистанційного навчання MOODLE, гейміфікованого підходу, системи змішаного навчання та комунікативного підходу. |
URI: | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/38 |
ISSN: | 2307-9770 |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yurzhenko_communicative.pdf | 1.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.