Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/308
Назва: Формирование профессиональной компетентности курсантов морской академии на базе системы дистанционного обучения
Автори: Кравцова, Л.В.
Kravtsova, L.
Камінська, Н.Г.
Каминская, Н.Г.
Kaminska, N.
Ключові слова: система дистанционного обучения
платформа MOODLE
тестирование
система дистанційного навчання
тестування
distance learning system
MOODLE platform
testing
Дата публікації: 14-жов-2016
Видавництво: ХДМА
Бібліографічний опис: Кравцова Л.В.. Формирование профессиональной компетентности курсантов морской академии на базе системы дистанционного обучения / Л.В. Кравцова, Н.Г. Каминская Сучасні енергетичні установки на транспорті і технології та обладнання для їх обслуговування: зб. матеріалів 7-ої Міжнар. науков.-практ. конф. - Херсон: Херсонська державна морська академія, 2016 – С. 248-249
Короткий огляд (реферат): Система дистанционного обучения (СДО) сегодня является неотъемлемой составляющей учебного процесса практически каждого учебного заведения. Внедрение сетевых технологий обучения существенно влияет на качество образования, позволяет повысить результативность управления самостоятельной работой студентов как очной, так и заочной форм обучения, оптимизировать процесс прохождения всех этапов познавательной деятельности. Особенно актуален вопрос внедрения СДО в специализированных учебных заведениях, таких как ХГМА. Согласно учебному плану, курсанты ежегодно проходят плавательную практику, которая длится, как правило, от четырех до шести месяцев. А значит, курсант на этот период оторван от непосредственно аудиторного учебного процесса. Активное использование системы дистанционного обучения позволяет находящемуся на практике курсанту не прерывать теоретико-практическую составляющую обучения, получать необходимые консультации от преподавателей, поддержку и профессиональные советы. Система дистанційного навчання (СДО) сьогодні є невід'ємною складовою навчального процесу практично кожного навчального закладу. Впровадження мережевих технологій навчання істотно впливає на якість освіти, дозволяє підвищити результативність управління самостійною роботою студентів як очної, так і заочної форм навчання, оптимізувати процес проходження всіх етапів пізнавальної діяльності. Особливо актуальним є питання впровадження СДО в спеціалізованих навчальних закладах, таких як ХДМА. Згідно з навчальним планом, курсанти щорічно проходять плавальну практику, яка триває, як правило, від чотирьох до шести місяців. А значить, курсант на цей період відірваний від безпосередньо аудиторного навчального процесу. Активне використання системи дистанційно навчання дозволяє курсанту що знаходиться на практиці не переривати теоретико-практичну складову навчання, отримувати необхідні консультації від викладачів, підтримку і професійні поради.
Опис: Міжнародна науково-практична конференція
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/308
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravtsova_distance _learning _system.pdf256.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.