Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/308
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравцова, Л.В.-
dc.contributor.authorKravtsova, L.-
dc.contributor.authorКамінська, Н.Г.-
dc.contributor.authorКаминская, Н.Г.-
dc.contributor.authorKaminska, N.-
dc.date.accessioned2019-11-07T11:09:24Z-
dc.date.available2019-11-07T11:09:24Z-
dc.date.issued2016-10-14-
dc.identifier.citationКравцова Л.В.. Формирование профессиональной компетентности курсантов морской академии на базе системы дистанционного обучения / Л.В. Кравцова, Н.Г. Каминская Сучасні енергетичні установки на транспорті і технології та обладнання для їх обслуговування: зб. матеріалів 7-ої Міжнар. науков.-практ. конф. - Херсон: Херсонська державна морська академія, 2016 – С. 248-249uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/308-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractСистема дистанционного обучения (СДО) сегодня является неотъемлемой составляющей учебного процесса практически каждого учебного заведения. Внедрение сетевых технологий обучения существенно влияет на качество образования, позволяет повысить результативность управления самостоятельной работой студентов как очной, так и заочной форм обучения, оптимизировать процесс прохождения всех этапов познавательной деятельности. Особенно актуален вопрос внедрения СДО в специализированных учебных заведениях, таких как ХГМА. Согласно учебному плану, курсанты ежегодно проходят плавательную практику, которая длится, как правило, от четырех до шести месяцев. А значит, курсант на этот период оторван от непосредственно аудиторного учебного процесса. Активное использование системы дистанционного обучения позволяет находящемуся на практике курсанту не прерывать теоретико-практическую составляющую обучения, получать необходимые консультации от преподавателей, поддержку и профессиональные советы. Система дистанційного навчання (СДО) сьогодні є невід'ємною складовою навчального процесу практично кожного навчального закладу. Впровадження мережевих технологій навчання істотно впливає на якість освіти, дозволяє підвищити результативність управління самостійною роботою студентів як очної, так і заочної форм навчання, оптимізувати процес проходження всіх етапів пізнавальної діяльності. Особливо актуальним є питання впровадження СДО в спеціалізованих навчальних закладах, таких як ХДМА. Згідно з навчальним планом, курсанти щорічно проходять плавальну практику, яка триває, як правило, від чотирьох до шести місяців. А значить, курсант на цей період відірваний від безпосередньо аудиторного навчального процесу. Активне використання системи дистанційно навчання дозволяє курсанту що знаходиться на практиці не переривати теоретико-практичну складову навчання, отримувати необхідні консультації від викладачів, підтримку і професійні поради.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДМАuk_UA
dc.subjectсистема дистанционного обученияuk_UA
dc.subjectплатформа MOODLEuk_UA
dc.subjectтестированиеuk_UA
dc.subjectсистема дистанційного навчанняuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectdistance learning systemuk_UA
dc.subjectMOODLE platformuk_UA
dc.subjecttestinguk_UA
dc.titleФормирование профессиональной компетентности курсантов морской академии на базе системы дистанционного обученияuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravtsova_distance _learning _system.pdf256.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.