Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1569
Назва: Стратегії активного навчання як частина професійного розвитку майбутніх спеціалістів
Інші назви: Стратегии активного обучения как часть профессионального развития будущих специалистов
Strategies of active learning as a part of a future specialist professional development
Автори: Бойко, К.Л
Boiko, K.L.
Ключові слова: стратегії
спеціаліст
активне навчання
професійна діяльність
стратегии
специалист
активное обучение
профессиональная деятельность
strategies
specialist
active learning
professional activity
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Бойко К.Л. Стратегії активного навчання як частина професійного розвитку майбутніх спеціалістів. Збірник наукових матеріалів ХLVІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет – конференції «Літні наукові зібрання — 2020». C. 31-34.
Серія/номер: УДК: 378.14;
Короткий огляд (реферат): В тезах представлений стислий огляд питання стратегій активного навчання як частини професійного розвитку майбутніх спеціалістів. Визначено вплив прийомів та методів, які використовує викладач на занятті та вплив на пізнавальну діяльність студентів. В тезисах представлен краткий обзор вопроса стратегий активного обучения как части профессионального развития будущих специалистов морской сферы. Определено влияние методов и приёмов, которые использует преподаватель на занятии и влияние на познавательную деятельность студентов. The theses deal with a short review of strategies of active learning as a part of a future specialist professional development. Influence of methods and activities of active learning and their influence onto the students studying abilities is described.
Опис: Міжнародноа науково-практична Інтернет – конференція
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1569
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови в судноводінні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boiko_strategies.pdf304.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.