Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1569
Title: | Стратегії активного навчання як частина професійного розвитку майбутніх спеціалістів |
Other Titles: | Стратегии активного обучения как часть профессионального развития будущих специалистов Strategies of active learning as a part of a future specialist professional development |
Authors: | Бойко, К.Л Boiko, K.L. |
Keywords: | стратегії спеціаліст активне навчання професійна діяльність стратегии специалист активное обучение профессиональная деятельность strategies specialist active learning professional activity |
Issue Date: | 2020 |
Citation: | Бойко К.Л. Стратегії активного навчання як частина професійного розвитку майбутніх спеціалістів. Збірник наукових матеріалів ХLVІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет – конференції «Літні наукові зібрання — 2020». C. 31-34. |
Series/Report no.: | УДК: 378.14; |
Abstract: | В тезах представлений стислий огляд питання стратегій активного навчання як частини професійного розвитку майбутніх спеціалістів. Визначено вплив прийомів та методів, які використовує викладач на занятті та вплив на пізнавальну діяльність студентів. В тезисах представлен краткий обзор вопроса стратегий активного обучения как части профессионального развития будущих специалистов морской сферы. Определено влияние методов и приёмов, которые использует преподаватель на занятии и влияние на познавательную деятельность студентов. The theses deal with a short review of strategies of active learning as a part of a future specialist professional development. Influence of methods and activities of active learning and their influence onto the students studying abilities is described. |
Description: | Міжнародноа науково-практична Інтернет – конференція |
URI: | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1569 |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Boiko_strategies.pdf | 304.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.