Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/70
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопова, Г.В.-
dc.contributor.authorPopova, H.V.-
dc.date.accessioned2019-09-12T05:58:45Z-
dc.date.available2019-09-12T05:58:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПопова Г.В. Педагогічні умови формування професійної компетентності судноводіння в майбутніх судноводіїв. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. / гол.ред. І.Богданов. Бердянськ : БДПУ, 2019. Вип.1. C.313-320. DOI 10.31494/2412-9208-2019-1 -1 -313-320uk_UA
dc.identifier.issn2412-9208-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/70-
dc.descriptionКатегория Бuk_UA
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку України постала необхідність змін в організації процесу підготовки майбутніх морських спеціалістів з урахуванням розвитку цифрового суспільства, появою нової сучасної техніки та технологій. У цьому зв‘язку є актуальним дослідити питання формування професійної компетентності в майбутніх судноводіїв засобами симуляційних технологій віртуальної реальності. Представлена стаття присвячена аналізу й узагальненню наукової інформації щодо формування професійних компетентностей майбутніх судноводіїв, розглянуто комплекс педагогічних умов щодо формування їх професійної компетентності засобами симуляційних технологій віртуальної реальності. Автор наводить обґрунтування специфіки таких педагогічних умов: розвиток професійного мислення майбутніх судноводіїв; упровадження в систему професійної підготовки майбутніх судноводіїв засобів ―Віртуально-реального судна‖; розвиток цифрової компетентності викладачів. Виокремлено й охарактеризовано комплекс методів і форм, які є ефективними під час упровадження педагогічних умов професійної компетентності майбутніх судноводіїв. У статті представлені методи та форми забезпечення педагогічних умов для забезпечення високого рівня професійної компетентності майбутніх судноводіїв. Продемонстровано значущість професійної підготовки майбутніх судноводіїв, розкрито дидактичну потужність провідних принципів та засобів компетентнісного підходу щодо її організації та оцінки якості прикінцевих результатів. Виділені педагогічні умови пройшли апробацію в освітньому процесі Херсонської державної морської академії. Упровадження педагогічних умов необхідне для взаємодії всіх компонентів моделі процесу формування професійної компетентності судноводіння з метою підвищення рівня професійної підготовки майбутніх судноводіїв. Їх ефективність буде перевірено під час проведення дослідно- експериментального навчання в подальших дослідженнях.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаукові записки Бердянського державного педагогічного університету.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.147;-
dc.subjectnavigation professional competence,uk_UA
dc.subjectfuture ship navigatorsuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectмайбутні судноводії.uk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентність судноводінняuk_UA
dc.subjectпедагогічні умови,uk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування професійної компетентності судноводіння в майбутніх судноводіїuk_UA
dc.title.alternativePedagogical conditions of formation of future navigators' navigation professional competenceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Popova_Ymov.pdf812.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.