Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/70
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попова, Г.В. | - |
dc.contributor.author | Popova, H.V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-12T05:58:45Z | - |
dc.date.available | 2019-09-12T05:58:45Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Попова Г.В. Педагогічні умови формування професійної компетентності судноводіння в майбутніх судноводіїв. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. / гол.ред. І.Богданов. Бердянськ : БДПУ, 2019. Вип.1. C.313-320. DOI 10.31494/2412-9208-2019-1 -1 -313-320 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2412-9208 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/70 | - |
dc.description | Категория Б | uk_UA |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку України постала необхідність змін в організації процесу підготовки майбутніх морських спеціалістів з урахуванням розвитку цифрового суспільства, появою нової сучасної техніки та технологій. У цьому зв‘язку є актуальним дослідити питання формування професійної компетентності в майбутніх судноводіїв засобами симуляційних технологій віртуальної реальності. Представлена стаття присвячена аналізу й узагальненню наукової інформації щодо формування професійних компетентностей майбутніх судноводіїв, розглянуто комплекс педагогічних умов щодо формування їх професійної компетентності засобами симуляційних технологій віртуальної реальності. Автор наводить обґрунтування специфіки таких педагогічних умов: розвиток професійного мислення майбутніх судноводіїв; упровадження в систему професійної підготовки майбутніх судноводіїв засобів ―Віртуально-реального судна‖; розвиток цифрової компетентності викладачів. Виокремлено й охарактеризовано комплекс методів і форм, які є ефективними під час упровадження педагогічних умов професійної компетентності майбутніх судноводіїв. У статті представлені методи та форми забезпечення педагогічних умов для забезпечення високого рівня професійної компетентності майбутніх судноводіїв. Продемонстровано значущість професійної підготовки майбутніх судноводіїв, розкрито дидактичну потужність провідних принципів та засобів компетентнісного підходу щодо її організації та оцінки якості прикінцевих результатів. Виділені педагогічні умови пройшли апробацію в освітньому процесі Херсонської державної морської академії. Упровадження педагогічних умов необхідне для взаємодії всіх компонентів моделі процесу формування професійної компетентності судноводіння з метою підвищення рівня професійної підготовки майбутніх судноводіїв. Їх ефективність буде перевірено під час проведення дослідно- експериментального навчання в подальших дослідженнях. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК: 378.147; | - |
dc.subject | navigation professional competence, | uk_UA |
dc.subject | future ship navigators | uk_UA |
dc.subject | pedagogical conditions | uk_UA |
dc.subject | майбутні судноводії. | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність судноводіння | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови, | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування професійної компетентності судноводіння в майбутніх судноводії | uk_UA |
dc.title.alternative | Pedagogical conditions of formation of future navigators' navigation professional competence | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Popova_Ymov.pdf | 812.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.