Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/70
Назва: | Педагогічні умови формування професійної компетентності судноводіння в майбутніх судноводії |
Інші назви: | Pedagogical conditions of formation of future navigators' navigation professional competence |
Автори: | Попова, Г.В. Popova, H.V. |
Ключові слова: | navigation professional competence, future ship navigators pedagogical conditions майбутні судноводії. професійна компетентність судноводіння педагогічні умови, |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. |
Бібліографічний опис: | Попова Г.В. Педагогічні умови формування професійної компетентності судноводіння в майбутніх судноводіїв. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. / гол.ред. І.Богданов. Бердянськ : БДПУ, 2019. Вип.1. C.313-320. DOI 10.31494/2412-9208-2019-1 -1 -313-320 |
Серія/номер: | УДК: 378.147; |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку України постала необхідність змін в організації процесу підготовки майбутніх морських спеціалістів з урахуванням розвитку цифрового суспільства, появою нової сучасної техніки та технологій. У цьому зв‘язку є актуальним дослідити питання формування професійної компетентності в майбутніх судноводіїв засобами симуляційних технологій віртуальної реальності. Представлена стаття присвячена аналізу й узагальненню наукової інформації щодо формування професійних компетентностей майбутніх судноводіїв, розглянуто комплекс педагогічних умов щодо формування їх професійної компетентності засобами симуляційних технологій віртуальної реальності. Автор наводить обґрунтування специфіки таких педагогічних умов: розвиток професійного мислення майбутніх судноводіїв; упровадження в систему професійної підготовки майбутніх судноводіїв засобів ―Віртуально-реального судна‖; розвиток цифрової компетентності викладачів. Виокремлено й охарактеризовано комплекс методів і форм, які є ефективними під час упровадження педагогічних умов професійної компетентності майбутніх судноводіїв. У статті представлені методи та форми забезпечення педагогічних умов для забезпечення високого рівня професійної компетентності майбутніх судноводіїв. Продемонстровано значущість професійної підготовки майбутніх судноводіїв, розкрито дидактичну потужність провідних принципів та засобів компетентнісного підходу щодо її організації та оцінки якості прикінцевих результатів. Виділені педагогічні умови пройшли апробацію в освітньому процесі Херсонської державної морської академії. Упровадження педагогічних умов необхідне для взаємодії всіх компонентів моделі процесу формування професійної компетентності судноводіння з метою підвищення рівня професійної підготовки майбутніх судноводіїв. Їх ефективність буде перевірено під час проведення дослідно- експериментального навчання в подальших дослідженнях. |
Опис: | Категория Б |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/70 |
ISSN: | 2412-9208 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Popova_Ymov.pdf | 812.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.