Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/613
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗайцева, Т.В.-
dc.contributor.authorZaytseva, T.-
dc.date.accessioned2019-12-03T13:21:53Z-
dc.date.available2019-12-03T13:21:53Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЗайцева Т. Укрупнение и модульность дисциплин в преподавании информатики в Херсонском государственном университет. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць. Випуск VII: В 3-х томах. – Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2008. – Т.3: Теорія та методика навчання інформатики. – С. 173-176.uk_UA
dc.identifier.isbn966-8413-20-3-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/613-
dc.description.abstractУ зв'язку з впровадженням Болонської системи навчання і необхідністю зміни форм і змісту дисциплін на кафедрі інформатики ХДУ були розроблені робочі навчальні програми, які передбачають, з одного боку, укрупнення окремих дисциплін під загальною назвою, а з іншого боку, збереження модульності в їх викладанні. Наприклад, були виділені наступні великі блоки: технології програмування, об'єктно-орієнтоване проектування, комп'ютерні інформаційні технології, технологічні та методичні аспекти використання інформаційних технологій в роботі вчителя. При цьому була переглянута наповнюваність окремих модулів дисциплін, по можливості, зробивши їх незалежними один від одного. В связи с внедрением Болонской системы обучения и необходимостью изменения форм и содержания дисциплин на кафедре информатики ХГУ были разработаны рабочие учебные программы, которые предполагают, с одной стороны, укрупнение отдельных дисциплин под общим названием, а с другой стороны, сохранение модульности в их преподавании. Например, были выделены следующие крупные блоки: технологии программирования, объектно-ориентированное проектирование, компьютерные информационные технологии, технологические и методические аспекты использования информационных технологий в работе учителя. При этом была пересмотрена наполняемость отдельных модулей дисциплин, по возможности, сделав их независимыми друг от друга. In connection with the introduction of the Bologna training system and the need to change the forms and content of disciplines, the KSU Department of Informatics developed working training programs that suggest, on the one hand, the consolidation of individual disciplines under the general name, and on the other hand, the preservation of modularity in their teaching. For example, the following large blocks were identified: programming technology, object-oriented design, computer information technology, technological and methodological aspects of using information technology in the work of a teacher. At the same time, the occupancy rate of individual modules of disciplines was revised, if possible, making them independent of each other.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий відділ НМетАУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 371;-
dc.subjectБолонська система навчанняuk_UA
dc.subjectнові інформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectБолонская система обученияuk_UA
dc.subjectновые информационные технологииuk_UA
dc.subjectпедагогические технологииuk_UA
dc.subjectBologna training systemuk_UA
dc.subjectnew information technologiesuk_UA
dc.subjectpedagogical technologiesuk_UA
dc.titleУкрупнення і модульність дисциплін у викладанні інформатики в Херсонському державному університетіuk_UA
dc.title.alternativeУкрупнение и модульность дисциплин в преподавании информатики в Херсонском государственном университетеuk_UA
dc.title.alternativeStrengthening and modularity of disciplines in teaching informatics in the Kherson State Universityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_KSU.pdf246.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.