Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/613
Назва: Укрупнення і модульність дисциплін у викладанні інформатики в Херсонському державному університеті
Інші назви: Укрупнение и модульность дисциплин в преподавании информатики в Херсонском государственном университете
Strengthening and modularity of disciplines in teaching informatics in the Kherson State University
Автори: Зайцева, Т.В.
Zaytseva, T.
Ключові слова: Болонська система навчання
нові інформаційні технології
педагогічні технології
Болонская система обучения
новые информационные технологии
педагогические технологии
Bologna training system
new information technologies
pedagogical technologies
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавничий відділ НМетАУ
Бібліографічний опис: Зайцева Т. Укрупнение и модульность дисциплин в преподавании информатики в Херсонском государственном университет. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць. Випуск VII: В 3-х томах. – Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2008. – Т.3: Теорія та методика навчання інформатики. – С. 173-176.
Серія/номер: УДК: 371;
Короткий огляд (реферат): У зв'язку з впровадженням Болонської системи навчання і необхідністю зміни форм і змісту дисциплін на кафедрі інформатики ХДУ були розроблені робочі навчальні програми, які передбачають, з одного боку, укрупнення окремих дисциплін під загальною назвою, а з іншого боку, збереження модульності в їх викладанні. Наприклад, були виділені наступні великі блоки: технології програмування, об'єктно-орієнтоване проектування, комп'ютерні інформаційні технології, технологічні та методичні аспекти використання інформаційних технологій в роботі вчителя. При цьому була переглянута наповнюваність окремих модулів дисциплін, по можливості, зробивши їх незалежними один від одного. В связи с внедрением Болонской системы обучения и необходимостью изменения форм и содержания дисциплин на кафедре информатики ХГУ были разработаны рабочие учебные программы, которые предполагают, с одной стороны, укрупнение отдельных дисциплин под общим названием, а с другой стороны, сохранение модульности в их преподавании. Например, были выделены следующие крупные блоки: технологии программирования, объектно-ориентированное проектирование, компьютерные информационные технологии, технологические и методические аспекты использования информационных технологий в работе учителя. При этом была пересмотрена наполняемость отдельных модулей дисциплин, по возможности, сделав их независимыми друг от друга. In connection with the introduction of the Bologna training system and the need to change the forms and content of disciplines, the KSU Department of Informatics developed working training programs that suggest, on the one hand, the consolidation of individual disciplines under the general name, and on the other hand, the preservation of modularity in their teaching. For example, the following large blocks were identified: programming technology, object-oriented design, computer information technology, technological and methodological aspects of using information technology in the work of a teacher. At the same time, the occupancy rate of individual modules of disciplines was revised, if possible, making them independent of each other.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/613
ISBN: 966-8413-20-3
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaytseva_KSU.pdf246.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.