Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/598
Title: Компетентнісний підхід у вищій освіті
Other Titles: Компетентностный подход в высшем образовании
Competency Approach in Higher Education
Authors: Зайцева, Т.В.
Zaytseva, T.
Keywords: Національна система кваліфікацій
компетентнісний підхід
інформаційно-комунікаційна компетентність
Национальная система квалификаций
компетентностный подход
информационно-коммуникационная компетентность
National Qualifications System
competent approach
information and communication competence
Issue Date: 2019
Publisher: ХДМА
Citation: Зайцева Т. Компетентнісний підхід у вищій освіті / Міжнародна науково-практична конференція «Безпека життєдіяльності на транспорті та виробництві – освіта, наука, практика», 11-14 вересня 2019 р., м. Херсон. – С. 28-32.
Abstract: Національна система кваліфікацій закладає основу запровадження компетентнісного підходу у вищій освіті. Відповідність якості підготовки випускника вищої школи вимогам галузевого стандарту вищої освіти має визначатись інструментальними, професійними, соціально-особистісними та загальнонауковими компетенціями. Нові вимоги, які пред'являє ринок до сучасного фахівця, не пов'язані жорстко з тією або іншою дисципліною, вони носять міжпредметний характер, тобто відрізняються універсальністю. Їх формування вимагає не стільки нового предметного змісту, скільки інших педагогічних технологій. Национальная система квалификаций закладывает основу внедрения компетентностного подхода в высшем образовании. Соответствие качества подготовки выпускника высшей школы требованиям отраслевого стандарта высшего образования должна определяться инструментальными, профессиональными, социально-личностными и общенаучными компетенциями. Новые требования, которые предъявляет рынок к современному специалисту, не связаны жестко с той или иной дисциплиной, они носят межпредметный характер, то есть отличаются универсальностью. Их формирование требует не столько нового предметного содержания, сколько других педагогических технологий. The national qualifications system sets the stage for the introduction of a competency-based approach in higher education. The conformity of the quality of preparation of the graduate of the higher school with the requirements of the branch standard of higher education should be determined by instrumental, professional, social-personal and general scientific competences. The new requirements placed on the market by a modern specialist are not strictly related to a particular discipline, they are cross-curricular, that is, they are versatile. Their formation requires not so much new subject content as other pedagogical technologies.
Description: Міжнародна науково-практична конференція
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/598
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_BGD.pdf650.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.