Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/598
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗайцева, Т.В.-
dc.contributor.authorZaytseva, T.-
dc.date.accessioned2019-11-29T12:00:24Z-
dc.date.available2019-11-29T12:00:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗайцева Т. Компетентнісний підхід у вищій освіті / Міжнародна науково-практична конференція «Безпека життєдіяльності на транспорті та виробництві – освіта, наука, практика», 11-14 вересня 2019 р., м. Херсон. – С. 28-32.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/598-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractНаціональна система кваліфікацій закладає основу запровадження компетентнісного підходу у вищій освіті. Відповідність якості підготовки випускника вищої школи вимогам галузевого стандарту вищої освіти має визначатись інструментальними, професійними, соціально-особистісними та загальнонауковими компетенціями. Нові вимоги, які пред'являє ринок до сучасного фахівця, не пов'язані жорстко з тією або іншою дисципліною, вони носять міжпредметний характер, тобто відрізняються універсальністю. Їх формування вимагає не стільки нового предметного змісту, скільки інших педагогічних технологій. Национальная система квалификаций закладывает основу внедрения компетентностного подхода в высшем образовании. Соответствие качества подготовки выпускника высшей школы требованиям отраслевого стандарта высшего образования должна определяться инструментальными, профессиональными, социально-личностными и общенаучными компетенциями. Новые требования, которые предъявляет рынок к современному специалисту, не связаны жестко с той или иной дисциплиной, они носят межпредметный характер, то есть отличаются универсальностью. Их формирование требует не столько нового предметного содержания, сколько других педагогических технологий. The national qualifications system sets the stage for the introduction of a competency-based approach in higher education. The conformity of the quality of preparation of the graduate of the higher school with the requirements of the branch standard of higher education should be determined by instrumental, professional, social-personal and general scientific competences. The new requirements placed on the market by a modern specialist are not strictly related to a particular discipline, they are cross-curricular, that is, they are versatile. Their formation requires not so much new subject content as other pedagogical technologies.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДМАuk_UA
dc.subjectНаціональна система кваліфікаційuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційна компетентністьuk_UA
dc.subjectНациональная система квалификацийuk_UA
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.subjectинформационно-коммуникационная компетентностьuk_UA
dc.subjectNational Qualifications Systemuk_UA
dc.subjectcompetent approachuk_UA
dc.subjectinformation and communication competenceuk_UA
dc.titleКомпетентнісний підхід у вищій освітіuk_UA
dc.title.alternativeКомпетентностный подход в высшем образованииuk_UA
dc.title.alternativeCompetency Approach in Higher Educationuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_BGD.pdf650.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.