Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/58
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопова, Г.В.-
dc.contributor.authorPopova, H.V.-
dc.date.accessioned2019-09-11T13:20:08Z-
dc.date.available2019-09-11T13:20:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПопова Г.В. «Віртуально-реальне судно» як інформаційна педагогічна інфраструктура Херсонської державної морської академії. Інженерні та освітні технології / гол.ред. О.П.Чорний, Кременчук : КрНУ, 2019.Т.7.№1.С.79-88. URL: : http://eetecs.kdu.edu.ua/2019_01/EETECS2019_007(1)_08 2019. Т.7. №1. С.79–88. doi: 10.30929/23079770.2019.07.01.083. URL: http://eetecs.kdu.edu.ua/2019_01/EETECS2019_007(1)_08uk_UA
dc.identifier.issn2307-9770-
dc.identifier.urihttp://eetecs.kdu.edu.ua/2019_01/EETECS2019_007(1)_08-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/58-
dc.descriptionКатегорія Бuk_UA
dc.description.abstractВ сучасних умовах підвищення ефективності використання інформаційних технологій є одним із найголовніших пріоритетів розвитку вищої професійної освіти. Розвиток технологій, інформатизація суспільства потребує змін в професійній підготовці майбутніх морських спеціалістів при формуванні їх професійних компетентностей. Стратегічною задачею розвитку закладів вищої освіти є постійне удосконалення інформаційної інфраструктури, наслідком чого є розвиток вищого навчального закладу. Стаття присвячена питанням формування педагогічної інформаційної інфраструктури вищого морського навчального закладу. Проаналізовані підходи до визначення «інформаційної інфраструктури» вищого навчального закладу, компоненти та складові, особливості формування та функціонування структури. Визначена мета створення інформаційної педагогічної інфраструктури- доступність до інформаційних ресурсів та сервісів через підвищення якості навчальної інформації. В контексті визначеної проблематики у статті розкрито процеси створення педагогічної інформаційної інфраструктури у системі вищої морської освіти. Представлений досвід використання педагогічної інформаційної інфраструктури в Херсонській державній морській академії на прикладі «Віртуально-реального судна». В статті описані завдання, основні компоненти педагогічної інформаційної інфраструктури. На прикладі застосування електронного середовища LMS Moodle показана можливість розробки, створення та запровадження єдиної системи, яка поєднує електронні курси і тренажери, містить механізм отримання знань і оцінку. Показано, що створення педагогічної інформаційної інфраструктури з метою формування професійних компетентностей майбутніх морських фахівців є потужним та перспективним механізмом у вищій морській освіті. В статі робиться висновок, що проблема створення інформаційної педагогічної інфраструктури вищого морського навчального закладу є досить актуальною, іпотребує комплексного підходу та першочергового вирішення на шляху розвитку цифровізації суспільства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКрНУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.147;-
dc.subjectmarine specialistsuk_UA
dc.subjectsimulation technologiesuk_UA
dc.subjectінформаційна інфраструктура вищого навчального закладуuk_UA
dc.subjectсимуляційні технологіїuk_UA
dc.subjectморські спеціалістиuk_UA
dc.subjectинформационная инфраструктура высшего учебного заведенияuk_UA
dc.subjectсимуляционные технологииuk_UA
dc.subjectморские специалистыuk_UA
dc.title«Віртуально-реальне судно» як інформаційна педагогічна інфраструктура Херсонської державної морської академіїuk_UA
dc.title.alternative"Virtual-real vessel" as an informational pedagogical infrastructure of the Kherson State Maritime Academyuk_UA
dc.title.alternative«Виртуально-реальное судно» как информационная педагогическая инфраструктура Херсонской государственной морской академииuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Popova_VRS.pdf609.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.