Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/58
Назва: «Віртуально-реальне судно» як інформаційна педагогічна інфраструктура Херсонської державної морської академії
Інші назви: "Virtual-real vessel" as an informational pedagogical infrastructure of the Kherson State Maritime Academy
«Виртуально-реальное судно» как информационная педагогическая инфраструктура Херсонской государственной морской академии
Автори: Попова, Г.В.
Popova, H.V.
Ключові слова: marine specialists
simulation technologies
інформаційна інфраструктура вищого навчального закладу
симуляційні технології
морські спеціалісти
информационная инфраструктура высшего учебного заведения
симуляционные технологии
морские специалисты
Дата публікації: 2019
Видавництво: КрНУ
Бібліографічний опис: Попова Г.В. «Віртуально-реальне судно» як інформаційна педагогічна інфраструктура Херсонської державної морської академії. Інженерні та освітні технології / гол.ред. О.П.Чорний, Кременчук : КрНУ, 2019.Т.7.№1.С.79-88. URL: : http://eetecs.kdu.edu.ua/2019_01/EETECS2019_007(1)_08 2019. Т.7. №1. С.79–88. doi: 10.30929/23079770.2019.07.01.083. URL: http://eetecs.kdu.edu.ua/2019_01/EETECS2019_007(1)_08
Серія/номер: УДК: 378.147;
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах підвищення ефективності використання інформаційних технологій є одним із найголовніших пріоритетів розвитку вищої професійної освіти. Розвиток технологій, інформатизація суспільства потребує змін в професійній підготовці майбутніх морських спеціалістів при формуванні їх професійних компетентностей. Стратегічною задачею розвитку закладів вищої освіти є постійне удосконалення інформаційної інфраструктури, наслідком чого є розвиток вищого навчального закладу. Стаття присвячена питанням формування педагогічної інформаційної інфраструктури вищого морського навчального закладу. Проаналізовані підходи до визначення «інформаційної інфраструктури» вищого навчального закладу, компоненти та складові, особливості формування та функціонування структури. Визначена мета створення інформаційної педагогічної інфраструктури- доступність до інформаційних ресурсів та сервісів через підвищення якості навчальної інформації. В контексті визначеної проблематики у статті розкрито процеси створення педагогічної інформаційної інфраструктури у системі вищої морської освіти. Представлений досвід використання педагогічної інформаційної інфраструктури в Херсонській державній морській академії на прикладі «Віртуально-реального судна». В статті описані завдання, основні компоненти педагогічної інформаційної інфраструктури. На прикладі застосування електронного середовища LMS Moodle показана можливість розробки, створення та запровадження єдиної системи, яка поєднує електронні курси і тренажери, містить механізм отримання знань і оцінку. Показано, що створення педагогічної інформаційної інфраструктури з метою формування професійних компетентностей майбутніх морських фахівців є потужним та перспективним механізмом у вищій морській освіті. В статі робиться висновок, що проблема створення інформаційної педагогічної інфраструктури вищого морського навчального закладу є досить актуальною, іпотребує комплексного підходу та першочергового вирішення на шляху розвитку цифровізації суспільства.
Опис: Категорія Б
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eetecs.kdu.edu.ua/2019_01/EETECS2019_007(1)_08
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/58
ISSN: 2307-9770
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Popova_VRS.pdf609.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.