Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/421
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравцова, Л.В.-
dc.contributor.authorKravtsova, L.-
dc.contributor.authorКамінська, Н.Г.-
dc.contributor.authorКаминская, Н.Г.-
dc.contributor.authorKaminska, N.-
dc.date.accessioned2019-11-10T14:13:24Z-
dc.date.available2019-11-10T14:13:24Z-
dc.date.issued2019-09-26-
dc.identifier.citationКравцова Л.В. Реалізація адаптивного підходу до навчання в умовах забезпеченості навчального закладу інноваційними технологіями: новий погляд на підготовку курсантів Херсонської державної морської академії / Л.В. Кравцова, Н.Г. Камінська Адаптивні технології управління навчанням: матеріали п’ятої міжнародної конференції. Одеса, 23–25 жовтня 201 9 р. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2019. – С. 35-37uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/421-
dc.descriptionМіжнародна конференціяuk_UA
dc.description.abstractАдаптивне дистанційне навчання сприяє реалізації принципу індивідуалізації навчання - одного з самих важливих при підготовці кваліфікованих спеціалістів, що мають бути конкурентоспроможними на світовому ринку праці. Індивідуалізація навчання – це перш за все максимальна адаптація навчального процесу до студента. Головна роль тут відводиться не стільки та не тільки діяльності викладача, скільки самонавчанню самих курсантів, що знаходяться на плавальної практиці, їх бажанню до самопізнання, самореалізації, на основі та за допомогою використання матеріалів, розміщених на сайті дистанційного навчання, що підготовлені професійними педагогами, спеціалістами в даній предметній області. У рамках цього дослідження авторами акцентована увага до методів та способів адаптивного навчання курсантів – майбутніх мореходів. Адаптивное дистанционное обучение способствует реализации принципа индивидуализации обучения - одного из самых важных при подготовке квалифицированных специалистов, конкурентоспособных на международном рынке труда. Индивидуализация обучения – это прежде всего максимальная адаптация учебного процесса студенту. Главная роль тут отводится не столько и не только деятельности преподавателя, сколько самообучению самих курсантов, тем более если они находятся на плавательной практике, их желанию самопознания, самореализации, на основе и с помощью использования материалов, размещенных на сайте дистанционного обучения, подготовленных профессиональными педагогами, специалистами в данной предметной области. В рамках этого исследования авторами акцентировано внимание методам и способам адаптивного обучения курсантов – будущих мореходов.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПНПУ імені К. Д. Ушинськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.147:001.895;-
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk_UA
dc.subjectадаптивний підхідuk_UA
dc.subjectпідготовка спеціаліста морського профілюuk_UA
dc.subjectиндивидуализация обученияuk_UA
dc.subjectадаптивный подходuk_UA
dc.subjectподготовка специалиста морского профиляuk_UA
dc.subjectindividualization of learninguk_UA
dc.subjectadaptive approachuk_UA
dc.subjectmarine specialist traininguk_UA
dc.titleРеалізація адаптивного підходу до навчання в умовах забезпеченості навчального закладу інноваційними технологіями: новий погляд на підготовку курсантів Херсонської державної морської академіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravtsova_individualization_of_learning.pdf231.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.