Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/293
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носов, П.С. | - |
dc.contributor.author | Nosov, P.S. | - |
dc.contributor.author | Попенко, Т.В. | - |
dc.contributor.author | Popenko, T.V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-06T14:48:15Z | - |
dc.date.available | 2019-11-06T14:48:15Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Попенко Т.В., Носов П.С. Определение комплексной оценки интеллектуальной деятельности студента. // Системи підтримки прийняття рішень. Теорія і практика СППР 2008: Збірник доповідей науково-практичної конференції з міжнародною участю. – Київ: ІПММС НАНУ, 2008. – С. 184 - 185. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/293 | - |
dc.description.abstract | Важным этапом в системах поддержки принятия решений для управления учебным процессом является комплексная оценка показателей интеллектуальной деятельности студентов. На основе значений данной комплексной оценки по каждому показателю можно определить приоритетное направление в обучении каждого студента, что позволит сформировать стратегию обучения в ВУЗе. Таким образом, нахождение комплексной оценки показателей интеллектуальной деятельности студентов является актуальной задачей, требующей решения. Важливим етапом в системах підтримки прийняття рішень для управління навчальним процесом є комплексна оцінка показників інтелектуальної діяльності студентів. На основі значень даної комплексної оцінки по кожному показнику можна визначити пріоритетний напрямок в навчанні кожного студента, що дозволить сформувати стратегію навчання у ВНЗ. Таким чином, знаходження комплексної оцінки показників інтелектуальної діяльності студентів є актуальним завданням, що вимагає рішення. An important step in decision support systems for managing the educational process is a comprehensive assessment of students' intellectual activity indicators. Based on the values of this comprehensive assessment for each indicator, it is possible to determine the priority direction in the training of each student, which will form a learning strategy at the university. Thus, finding a comprehensive assessment of indicators of students' intellectual activity is an urgent task that needs to be addressed. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ІПММС НАНУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 004:378; | - |
dc.subject | комплексная оценка | uk_UA |
dc.subject | стратегия обучения | uk_UA |
dc.subject | интеллектуальная деятельность студентов | uk_UA |
dc.subject | лингвистические переменные | uk_UA |
dc.subject | комплексна оцінка | uk_UA |
dc.subject | стратегія навчання | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальна діяльність студентів | uk_UA |
dc.subject | лінгвістичні змінні | uk_UA |
dc.subject | comprehensive assessment | uk_UA |
dc.subject | learning strategy | uk_UA |
dc.subject | intellectual activity of students | uk_UA |
dc.subject | linguistic variables | uk_UA |
dc.title | Определение комплексной оценки интеллектуальной деятельности студента | uk_UA |
dc.title.alternative | Визначення комплексної оцінки інтелектуальної діяльності студента | uk_UA |
dc.title.alternative | Definition of a comprehensive assessment of student intellectual activity | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра судноводіння |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nosov_opredel_kompl.pdf | 153.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.