Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/276
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДоброштан, О.О.-
dc.contributor.authorДоброштан, Е.О.-
dc.contributor.authorDobroshtan, O.-
dc.date.accessioned2019-11-06T12:56:53Z-
dc.date.available2019-11-06T12:56:53Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.citationДоброштан О.О. Особливості математичної підготовки іноземних курсантів вищого навчального закладу морського профілю // Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології в освіті, науці і техніці» (ІТОНТ-2018):Черкаси, 17-18 травня 2018 р. - Черкаси: ЧДТУ, 2018.-270 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-9730-14-5-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/276-
dc.description.abstractСучасна вища морська освіта носить виразний міжнародний характер. Проблема навчання іноземних майбутніх морських інженерів є однією з найважливіших педагогічних проблем у галузі міжнародної морської освіти. Аналіз науково-дослідних робіт у галузі навчання іноземних громадян показав, що проблема навчання іноземних курсантів у вищому морському навчальному закладі природничо-математичним наукам, у нашому випадку, вищій математиці, досліджена достатньо поверхнево. У процесі навчання іноземних курсантів вищої математики у вузі морського профілю викладач стикається з низкою проблем, серед яких: зберігається певний мовний бар’єр між викладачем і курсантською аудиторією; неоднорідний рівень математичної підготовки курсантів; труднощі соціальної та академічної адаптації майбутніх фахівців морської галузі. Виходячи з вище зазначеного іноземним курсантам необхідно більше часу щодо засвоєння теоретичного та практичного змісту курсу вищої математики. Тому, ми вважаємо за доречне використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання іноземних курсантів вищої математики, головною задачею яких є підтримка процесу самостійної роботи майбутніх морських інженерів. Тому, метою нашої статті було розглянути особливості процесу навчання вищої математики майбутніх мореплавців з різних країн Земної кулі. У зв’язку з цим для організації навчальної діяльності іноземних курсантів, що навчаються на англійській мові, та для підвищення рівня академічної адаптації майбутніх морських інженерів в українському державному вищому навчальному закладі морського спрямування виникає необхідність у створенні мережевого навчально-методичного комплексу (МНМК) по всіх навчальних дисциплінах, та у нашому випадку з курсу вищої математики.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 004:37:001:62;-
dc.subjectвища математикаuk_UA
dc.subjectангломовне навчальне середовищеuk_UA
dc.subjectморські інженериuk_UA
dc.subjectмережевий навчально-методичний комплексuk_UA
dc.subjecthigher mathematicsuk_UA
dc.subjectonline educational complexuk_UA
dc.subjectmarine engineersuk_UA
dc.subjectEnglish-language educational environmentuk_UA
dc.titleОсобливості математичної підготовки іноземних курсантів вищого навчального закладу морського профілюuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности математической подготовки иностранных курсантов высшего учебного заведения морского профиляuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the mathematical training of foreign cadets of a higher educational institution of a marine profileuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра природничо-наукової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dobroshtan_itont.pdf90.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.