Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/276
Назва: | Особливості математичної підготовки іноземних курсантів вищого навчального закладу морського профілю |
Інші назви: | Особенности математической подготовки иностранных курсантов высшего учебного заведения морского профиля Features of the mathematical training of foreign cadets of a higher educational institution of a marine profile |
Автори: | Доброштан, О.О. Доброштан, Е.О. Dobroshtan, O. |
Ключові слова: | вища математика англомовне навчальне середовище морські інженери мережевий навчально-методичний комплекс higher mathematics online educational complex marine engineers English-language educational environment |
Дата публікації: | тра-2018 |
Видавництво: | ЧДТУ |
Бібліографічний опис: | Доброштан О.О. Особливості математичної підготовки іноземних курсантів вищого навчального закладу морського профілю // Тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології в освіті, науці і техніці» (ІТОНТ-2018):Черкаси, 17-18 травня 2018 р. - Черкаси: ЧДТУ, 2018.-270 с. |
Серія/номер: | УДК 004:37:001:62; |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна вища морська освіта носить виразний міжнародний характер. Проблема навчання іноземних майбутніх морських інженерів є однією з найважливіших педагогічних проблем у галузі міжнародної морської освіти. Аналіз науково-дослідних робіт у галузі навчання іноземних громадян показав, що проблема навчання іноземних курсантів у вищому морському навчальному закладі природничо-математичним наукам, у нашому випадку, вищій математиці, досліджена достатньо поверхнево. У процесі навчання іноземних курсантів вищої математики у вузі морського профілю викладач стикається з низкою проблем, серед яких: зберігається певний мовний бар’єр між викладачем і курсантською аудиторією; неоднорідний рівень математичної підготовки курсантів; труднощі соціальної та академічної адаптації майбутніх фахівців морської галузі. Виходячи з вище зазначеного іноземним курсантам необхідно більше часу щодо засвоєння теоретичного та практичного змісту курсу вищої математики. Тому, ми вважаємо за доречне використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання іноземних курсантів вищої математики, головною задачею яких є підтримка процесу самостійної роботи майбутніх морських інженерів. Тому, метою нашої статті було розглянути особливості процесу навчання вищої математики майбутніх мореплавців з різних країн Земної кулі. У зв’язку з цим для організації навчальної діяльності іноземних курсантів, що навчаються на англійській мові, та для підвищення рівня академічної адаптації майбутніх морських інженерів в українському державному вищому навчальному закладі морського спрямування виникає необхідність у створенні мережевого навчально-методичного комплексу (МНМК) по всіх навчальних дисциплінах, та у нашому випадку з курсу вищої математики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/276 |
ISBN: | 978-966-9730-14-5 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра природничо-наукової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
dobroshtan_itont.pdf | 90.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.