Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвецова, І.В.-
dc.contributor.authorShvetsova, I.V.-
dc.date.accessioned2024-06-03T11:03:06Z-
dc.date.available2024-06-03T11:03:06Z-
dc.date.issued2022-04-21-
dc.identifier.citationШвецова І. В. Формування іншомовної комунікативної компетентності фахівців з навігації і управління морськими суднами: навчально-методичне забезпечення. Ізмаїл. Інноваційні підходи до розвитку компетентнісних якостей фахівців в умовах професійного становлення: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф. Запоріжжя: АА Тандем. 2022. С. 399.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-488-219-1-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2440-
dc.description.abstractЦя стаття присвячена розвитку іншомовної комунікативної компетентності у фахівців з навігації та управління морськими суднами. У контексті глобалізації та міжнародного співробітництва, розвиток професійно орієнтованих мовних навичок набуває особливої актуальності. В статті детально розглянуто процеси оновлення навчальних програм та створення електронних курсів і методичних матеріалів, заснованих на компетентнісному підході. Автор аналізує виклики та можливості, пов'язані з оцінюванням продуктивних мовних умінь у ситуаціях, що максимально наближені до реальних професійних вимог, зокрема через використання VR-технологій для перевірки усної компетентності. Важливість інтеграції сучасних технологій та методик в навчальний процес підкреслюється як засіб забезпечення високої кваліфікації морських спеціалістів, що відповідають міжнародним стандартам. This article is dedicated to the development of foreign language communicative competence in navigation and maritime management professionals. In the context of globalization and international cooperation, the development of professionally oriented language skills becomes particularly relevant. The article thoroughly examines the processes of updating educational programs and creating electronic courses and instructional materials based on a competency-based approach. The author analyzes the challenges and opportunities associated with assessing productive language skills in situations that closely mirror real professional requirements, particularly through the use of VR technology for assessing oral competency. The importance of integrating modern technologies and methodologies into the educational process is emphasized as a means of ensuring the high qualification of maritime specialists who meet international standards.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавництво «АА Тандем»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378(477)-
dc.subjectІншомовна комунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectМорська освітаuk_UA
dc.subjectПрофесійне становленняuk_UA
dc.subjectЕлектронні курсиuk_UA
dc.subjectНавчально-методичні посібникиuk_UA
dc.subjectКомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectОцінювання уміньuk_UA
dc.subjectVR-технологіїuk_UA
dc.subjectForeign language communicative competenceuk_UA
dc.subjectMaritime educationuk_UA
dc.subjectProfessional developmentuk_UA
dc.subjectE-coursesuk_UA
dc.subjectTeaching aidsuk_UA
dc.subjectCompetence-based approachuk_UA
dc.subjectAssessment of skillsuk_UA
dc.subjectVR technologiesuk_UA
dc.titleФормування іншомовної комунікативної компетентності фахівців з навігації і управління морськими суднами: навчально-методичне забезпеченняuk_UA
dc.title.alternativeFormation of foreign language communicative competence of specialists in navigation and handling of seagoing vessels: educational and methodological supportuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shvetsova_Maritime education.pdf874.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.