Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2437
Title: Practical ways to improve the efficiency of professionally-oriented communicative competency formation of future seafarers
Other Titles: Практичні шляхи підвищення ефективності формування професійно-орієнтовної комунікативної компетенції майбутніх моряків
Authors: Мороз, О.Л.
Moroz, O.L.
Keywords: професійно орієнтована комунікативна компетенція
організація освітнього процесу
онлайн освіта
дистанційне навчання
professionally-oriented communicative competency
education process management
online education, distance learning
Issue Date: 2024
Publisher: Research Europe
Citation: Мороз О.Л. Practical ways to improve the efficiency of professionally-oriented communicative competency formation of future seafarers. Реалії та пріоритети розвитку науки та освіти : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Чернігів, 7 березня 2024. Чернігів, 2024. С. 56-60.
Series/Report no.: УДК;37
Abstract: У дослідженні висвітлюються основні виклики, з якими зіткнулися викладачі та здобувачі вищої освіти під час організації освітнього процесу у форматі дистанційного навчання. Описано власний досвід та запропоновано практичні шляхи мінімізації зазначених викликів та підвищення ефективності формування професійно-орієнтованої комунікативної компетенції майбутніх судноводіїв. The paper highlights the major challenges of distance learning organization the teachers and students faced during the past few months. The paper describes the practical experience of English language teachers and suggest the ways of the stated challenges minimization and explains how to increase the efficiency of seafarers’ communicative competency formation in terms of distance learning.
Description: Тези доповіді. Міжнародна науково-практична конференція
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2437
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moroz_communicative_competency_formation_24.04.24.pdf189.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.