Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКудрявцева, В.Ф.-
dc.contributor.authorKudryavtseva, V.F.-
dc.date.accessioned2023-12-14T20:39:28Z-
dc.date.available2023-12-14T20:39:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКудрявцева В.Ф. Можливості активного навчання у курсі морської англійської мови. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», Випуск 12 (44). – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2021. С.117–124uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2415-
dc.description.abstractНеобхідність більшої уваги вищих навчальних закладів до розвитку у студентів умінь критичного і креативного мислення, спілкування і співпраці, особливо необхідних в умовах сьогодення, орієнтує викладачів на упровадження активного навчання і, таким чином, на усвідомлення його складових елементів. У статті йдеться про поняття «активне навчання» та важливість визначення його складових елементів у навчанні морської англійської мови. Автор зупиняється на особливостях запровадження та використання стратегії активного навчання на різних етапах курсу морської англійської мови у морському закладі вищої освіти. Особлива увага приділена використанню завдань, що потребують застосування умінь вищого розумового рівня, та розвитку здатності студентів здійснювати рефлексію щодо результативності власного навчання. Зазначається, що дослідження базувалось на спостереженнях за організацією навчального процесу на заняттях викладачів кафедри, порівнянні завдань, застосованих на різних етапах занять з різновіковими студентами, аналізі планів занять і проведенні дискусій з викладачами морської англійської мови стосовно можливостей застосування стратегії активного навчання. Автор характеризує перепони на шляху викладачів до системного використання стратегії активного навчання, на особливостях використання активного навчання на заняттях зі студентами різних років навчання, а також на методах активного навчання, що застосовуються у практиці роботи. Важливою частиною статті є думки автора стосовно можливості застосування методів активного навчання у змішаному форматі навчального процесу і особливостях рефлективних завдань на курсі морської англійської мови. Висловлено думку, що окремим кафедрам, які вирішують запроваджувати активне навчання, слід самостійно визначитися, який зміст вкладається в поняття «активне навчання» в умовах відповідної професійної спрямованості навчального курсу. The necessity for higher education institutions to attach more importance to developing students’ skills of critical and creative thinking, communication and collaboration dictated by current circumstances, leads faculty members to implementing active learning and, thus, to becoming aware of its structural elements. The concept of active learning and importance of defining its structural elements for teaching Maritime English is dwelt on. Some peculiarities of using the active learning strategy at different stages of Maritime English course at a maritime training institution are touched upon in the article. Use of learning activities requiring high order thinking skills and development of students’ ability to reflect on the practicability of the activities done and the outcomes of personal learning are paid special attention to. It is noted that the research is based on observing the training process at the lessons by Maritime English faculty, comparing the activities used at different lesson stages with students of various years of study, analyzing lesson plans and conducting discussions with the Maritime English faculty as for possibilities of implementing the active learning strategy. Some barriers on the way to the systematic use of the active learning strategy as well as active learning methods used at practical lessons are characterized. Some of the major barriers listed can be classified as teachers’ personal attitude and educational environment characteristics as well as the inconsistency between the summative assessment of knowledge and understanding and modern trends aimed at developing students’ high order thinking skills. The author’s considerations as for possibilities of using active learning methods in the format of blended learning and peculiarities of reflective tasks in the Maritime English course are also presented. It is pointed out that the faculty who decide to implement active learning methods should come to their own understanding of this strategy in the conditions of a training course for specific purposes.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;811.111:37.091.3:656.6-
dc.subjectактивне навчанняuk_UA
dc.subjectморська англійська моваuk_UA
dc.subjectуміння мислення вищого рівняuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectаctive learninguk_UA
dc.subjectMaritime Englishuk_UA
dc.subjecthigher learning thinking skillsuk_UA
dc.subjectbended learninguk_UA
dc.titleМожливості активного навчання у курсі морської англійської мовиuk_UA
dc.title.alternativeOpportunities for active learning in the course of marine Englishuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudryavtseva_mozhlyvosti.pdf775.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.