Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2415
Назва: | Можливості активного навчання у курсі морської англійської мови |
Інші назви: | Opportunities for active learning in the course of marine English |
Автори: | Кудрявцева, В.Ф. Kudryavtseva, V.F. |
Ключові слова: | активне навчання морська англійська мова уміння мислення вищого рівня змішане навчання аctive learning Maritime English higher learning thinking skills bended learning |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Кудрявцева В.Ф. Можливості активного навчання у курсі морської англійської мови. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», Випуск 12 (44). – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2021. С.117–124 |
Серія/номер: | УДК;811.111:37.091.3:656.6 |
Короткий огляд (реферат): | Необхідність більшої уваги вищих навчальних закладів до розвитку у студентів умінь критичного і креативного мислення, спілкування і співпраці, особливо необхідних в умовах сьогодення, орієнтує викладачів на упровадження активного навчання і, таким чином, на усвідомлення його складових елементів. У статті йдеться про поняття «активне навчання» та важливість визначення його складових елементів у навчанні морської англійської мови. Автор зупиняється на особливостях запровадження та використання стратегії активного навчання на різних етапах курсу морської англійської мови у морському закладі вищої освіти. Особлива увага приділена використанню завдань, що потребують застосування умінь вищого розумового рівня, та розвитку здатності студентів здійснювати рефлексію щодо результативності власного навчання. Зазначається, що дослідження базувалось на спостереженнях за організацією навчального процесу на заняттях викладачів кафедри, порівнянні завдань, застосованих на різних етапах занять з різновіковими студентами, аналізі планів занять і проведенні дискусій з викладачами морської англійської мови стосовно можливостей застосування стратегії активного навчання. Автор характеризує перепони на шляху викладачів до системного використання стратегії активного навчання, на особливостях використання активного навчання на заняттях зі студентами різних років навчання, а також на методах активного навчання, що застосовуються у практиці роботи. Важливою частиною статті є думки автора стосовно можливості застосування методів активного навчання у змішаному форматі навчального процесу і особливостях рефлективних завдань на курсі морської англійської мови. Висловлено думку, що окремим кафедрам, які вирішують запроваджувати активне навчання, слід самостійно визначитися, який зміст вкладається в поняття «активне навчання» в умовах відповідної професійної спрямованості навчального курсу. The necessity for higher education institutions to attach more importance to developing students’ skills of critical and creative thinking, communication and collaboration dictated by current circumstances, leads faculty members to implementing active learning and, thus, to becoming aware of its structural elements. The concept of active learning and importance of defining its structural elements for teaching Maritime English is dwelt on. Some peculiarities of using the active learning strategy at different stages of Maritime English course at a maritime training institution are touched upon in the article. Use of learning activities requiring high order thinking skills and development of students’ ability to reflect on the practicability of the activities done and the outcomes of personal learning are paid special attention to. It is noted that the research is based on observing the training process at the lessons by Maritime English faculty, comparing the activities used at different lesson stages with students of various years of study, analyzing lesson plans and conducting discussions with the Maritime English faculty as for possibilities of implementing the active learning strategy. Some barriers on the way to the systematic use of the active learning strategy as well as active learning methods used at practical lessons are characterized. Some of the major barriers listed can be classified as teachers’ personal attitude and educational environment characteristics as well as the inconsistency between the summative assessment of knowledge and understanding and modern trends aimed at developing students’ high order thinking skills. The author’s considerations as for possibilities of using active learning methods in the format of blended learning and peculiarities of reflective tasks in the Maritime English course are also presented. It is pointed out that the faculty who decide to implement active learning methods should come to their own understanding of this strategy in the conditions of a training course for specific purposes. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2415 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kudryavtseva_mozhlyvosti.pdf | 775.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.