Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2401
Title: Інтерактивна модель навчання судноводіїв англійської мови професійної направленості
Other Titles: Interactive model of teaching navigators professional English
Authors: Бойко, К.Л.
Boiko, K.L.
Keywords: інноваційний
метод кейсів
морська англійська мова
рольова гра
взаємодія
innovative
case-study
maritime English
role-play
interaction
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2021. Вип. 42. Том 3. C. 14-18. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/42-3-3
Series/Report no.: УДК;378:81/656.61.052
Abstract: У статті проаналізовано сучасні інтерактивні технології на прикладі предмета «Морська англійська мова». Автор розглянув основні характеристики та особливості інтерактивної моделі навчання, проаналізував використання та результати методу кейсів, запрошення спеціалістів, рольові ігри і т.д. в групах курсантів ІІ та ІV курсів. У роботі доведена ефективність використання інтерактивної технології на заняттях з англійської мови як засобу для розвитку комунікації та співпраці. The article analyzes modern interactive technologies using the subject English for deck officers as an example. The author considers the main characteristics and features of the interactive learning model, analyzes the use and results of the case-study method, invitation of specialists, role-plays in groups of cadets of II and IV courses. The work proves the effectiveness of using interactive technologies in English classes as a means for developing communication and cooperation.
Description: Міжнародна науково-практична конференція. Журнал категорії Б.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2401
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boiko_interactive model.pdf321.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.