Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2320
Title: Заходи по впровадженню індексу енергоефективності для існуючих суден (ЕЕХІ) та індикатору інтенсивності викидів вуглецю (СІІ) згідно вимог МАРПОЛ додатку VI
Other Titles: Measures to implement the energy efficiency index for existing ships (EEHI) and the carbon emission intensity indicator (CII) in accordance with the requirements of MARPOL Annex VI
Меры по внедрению индекса энергоэффективности для существующих судов (ЭЭХИ) и индикатора интенсивности выбросов углерода (СИИ) согласно требованиям МАРПОЛ приложения VI
Authors: Дзигар, А.К.
Дзыгар, А.К.
Dzygar, A.
Сатулов, А.І.
Сатулов, А.И.
Satulov, A.
Keywords: суднова енергетична установка
судовая энергетическая установка
vessel power plant
індекс енергоефективності
индекс энергоэффективности
energy efficiency index
Міжнародна морська організація
Международная морская организация
International Maritime Organization
Issue Date: Sep-2022
Publisher: ХДМА
Citation: Дзигар А.К., Сатулов А.І. Заходи по впровадженню індексу енергоефективності для існуючих суден (ЕЕХІ) та індикатору інтенсивності викидів вуглецю (СІІ) згідно вимог МАРПОЛ додатку VI. Сучасні енергетичні установки на транспорті і технології та обладнання для їх обслуговування. 13-а Міжнародна науково-практична конференція, 07-09 вересня 2022 р. – Херсон: Херсонська державна морська академія.
Abstract: У листопаді 2020 року Комітет Міжнародної морської організації (ІМО) з охорони морського середовища (MEPC) провів 75-е засідання та запровадив індекс енергоефективності для існуючих суден (EEXI), який буде застосовуватися до суден понад 400 GT, що підпадають під Додаток VI МАРПОЛ (MARPOL Annex VI), шляхом одноразової сертифікації та індикатор інтенсивності викиду вуглецю (CII), з висвітленням, наскільки ефективно судно перевозить вантажі або пасажирів і визначається в грамах викидів CO2 на вантажопідйомність і морську милю таким чином ознаменувавши нову еру до скорочення викидів парникових газів (ПГ) у судноплавстві. У червні 2021 року ІМО MEPC провів своє 76-те засідання. Під час цього засідання комітет прийняв резолюцію MEPC.328(76), яка містить поправки до Додатку VI МАРПОЛ щодо обов’язкових цільових технічних та операційних заходів для зменшення вуглецевої інтенсивності міжнародних перевезень. У червні 2022 року MEPC на 78-му засіданні затвердив остаточні зразки для Планe Управління Енергоефективністю Судна (SEEMP Part I, Part II & Part III) та методологію розрахунків. Очікується, що поправки до Додатку VI МАРПОЛ щодо включення цих обов’язкових правил набудуть чинності 1 листопада 2022 року, а вимоги щодо сертифікації EEXI та CII набудуть чинності з 1 січня 2023 року.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2320
Appears in Collections:Кафедра експлуатації cуднових енергетичних установок

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dzygar_energy_efficiency_index.pdf465.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.