Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2320
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дзигар, А.К. | - |
dc.contributor.author | Dzygar, A. | - |
dc.contributor.author | Сатулов, А.І. | - |
dc.contributor.author | Satulov, A. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-28T16:19:56Z | - |
dc.date.available | 2023-02-28T16:19:56Z | - |
dc.date.issued | 2022-09 | - |
dc.identifier.citation | Дзигар А.К., Сатулов А.І. Заходи по впровадженню індексу енергоефективності для існуючих суден (ЕЕХІ) та індикатору інтенсивності викидів вуглецю (СІІ) згідно вимог МАРПОЛ додатку VI. Сучасні енергетичні установки на транспорті і технології та обладнання для їх обслуговування. 13-а Міжнародна науково-практична конференція, 07-09 вересня 2022 р. – Херсон: Херсонська державна морська академія. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2320 | - |
dc.description.abstract | У листопаді 2020 року Комітет Міжнародної морської організації (ІМО) з охорони морського середовища (MEPC) провів 75-е засідання та запровадив індекс енергоефективності для існуючих суден (EEXI), який буде застосовуватися до суден понад 400 GT, що підпадають під Додаток VI МАРПОЛ (MARPOL Annex VI), шляхом одноразової сертифікації та індикатор інтенсивності викиду вуглецю (CII), з висвітленням, наскільки ефективно судно перевозить вантажі або пасажирів і визначається в грамах викидів CO2 на вантажопідйомність і морську милю таким чином ознаменувавши нову еру до скорочення викидів парникових газів (ПГ) у судноплавстві. У червні 2021 року ІМО MEPC провів своє 76-те засідання. Під час цього засідання комітет прийняв резолюцію MEPC.328(76), яка містить поправки до Додатку VI МАРПОЛ щодо обов’язкових цільових технічних та операційних заходів для зменшення вуглецевої інтенсивності міжнародних перевезень. У червні 2022 року MEPC на 78-му засіданні затвердив остаточні зразки для Планe Управління Енергоефективністю Судна (SEEMP Part I, Part II & Part III) та методологію розрахунків. Очікується, що поправки до Додатку VI МАРПОЛ щодо включення цих обов’язкових правил набудуть чинності 1 листопада 2022 року, а вимоги щодо сертифікації EEXI та CII набудуть чинності з 1 січня 2023 року. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХДМА | uk_UA |
dc.subject | суднова енергетична установка | uk_UA |
dc.subject | vessel power plant | uk_UA |
dc.subject | індекс енергоефективності | uk_UA |
dc.subject | energy efficiency index | uk_UA |
dc.subject | Міжнародна морська організація | uk_UA |
dc.subject | International Maritime Organization | uk_UA |
dc.title | Заходи по впровадженню індексу енергоефективності для існуючих суден (ЕЕХІ) та індикатору інтенсивності викидів вуглецю (СІІ) згідно вимог МАРПОЛ додатку VI | uk_UA |
dc.title.alternative | Measures to implement the energy efficiency index for existing ships (EEHI) and the carbon emission intensity indicator (CII) in accordance with the requirements of MARPOL Annex VI | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра суднових технічних систем і комплексів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dzygar_energy_efficiency_index.pdf | 465.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.