Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКудрявцева, В.Ф.-
dc.contributor.authorKudryavtseva, V.F.-
dc.date.accessioned2019-10-22T06:31:30Z-
dc.date.available2019-10-22T06:31:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКудрявцева В.Ф. Можливості реалізації глибинного навчання в курсі морської англійської мови. – Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах :зб. наук. пр. / [редкол.: А.В.Сущенко (голов.ред.) та ін.]. Запоріжжя :КПУ, 2019. Вип. 62.242 с. Т. 2uk_UA
dc.identifier.issn1992-5786-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/196-
dc.description.abstractУ статті звертається увага на необхідність зміни освітньої парадигми з поверхового навчання на глибинне навчання. Мета статті – описати організаційно-методичні можливості застосування окремих компонентів глибинного навчання, обраних для впровадження, у навчанні англійської мови студентів морських навчальних закладів в умовах комунікативного навчання. Маючи успішний досвід упровадження комунікативного підходу до навчання морської англійської мови, автор цілком слушно зауважує, що його принципи схожі на певні ознаки глибинного навчання, наприклад, навчання «від студента», активне залучення, зв’язок змісту навчальних завдань із реальним життям. Описуються перші кроки навчання викладачів теоретичних аспектів глибинного навчання. Дослідник зупиняється на тих результатах комунікативного навчання, які можуть стати основою для системної роботи над розвитком умінь викладачів і студентів через розпитування, на основі розроблення проектів і застосовування комбінованого навчання. Представлено деякі організаційно-методичні аспекти поступового переходу до глибинного навчання, серед яких – майстерність ставити питання, необхідність цілеспрямованого розроблення переліку можливих проектів у вивченні морської англійської мови, використання навчальної Інтернет-платформи для застосування технології «перевернутий клас». Стверджується, що практичне освоєння нової технології навчання, яким є глибинне навчання, варто здійснювати лише, якщо студенти розуміють його цілі й доцільність для них. Важливо, що подальші дослідження планується проводити в міждисциплінарному вимірі на основі розроблення концептуальних засад глибинного навчання в морському навчальному закладі. The article focuses on the necessity of changing the educational paradigm from surface teaching to deeper learning. The aim of the article is to characterize organizational and methodological possibilities for using some components of deeper learning selected for implementing in teaching English students of maritime training institutions in the framework of communicative approach. Successful in implementing communicative approach to teaching Maritime English, the author is quite right in commenting that its principles are similar to certain features of deeper learning, e.g. student-centered teaching, students learn by active involvement, learning tasks reflect real life communication. The initial steps in teaching instructors theoretical aspects of deeper learning are described. The researcher emphasizes those outcomes of communicative approach which can be useful for systematic work on developing teachers’ and students’ skills for inquiry-based learning, project-based learning, and combined learning. Some organizational and methodological aspects of gradual shifting to deeper learning are presented, among them mastery of asking questions, need for purposeful designing of a list of possible projects in learning Maritime English, application of a learning Internet-platform the flipped-class strategy. It is stated that practical steps in starting a new teaching and learning technology, deeper learning as well, can be made only if students are aware of its goal and benefits for them. Quite important that further research is planned in cross-disciplinary collaboration and conception of deeper learning at maritime training institutions is planned to be developed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.147;-
dc.subjectГлибинне навчанняuk_UA
dc.subjectкомунікативний підхідuk_UA
dc.subjectнавчання через розпитуванняuk_UA
dc.subjectпроектна роботаuk_UA
dc.subjectкомбіноване навчанняuk_UA
dc.subjectГлубинное обучениеuk_UA
dc.subjectкоммуникативный подходuk_UA
dc.subjectобучение методом расспрашиванияuk_UA
dc.subjectпроектная работаuk_UA
dc.subjectкомбинированное обучениеuk_UA
dc.subjectDeeper learninguk_UA
dc.subjectcommunicative approachuk_UA
dc.subjectinquiry-based learninguk_UA
dc.subjectproject workuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.titleМожливості реалізації глибинного навчання в курсі морської англійської мовиuk_UA
dc.title.alternativeВозможности реализации глубинного обучения в курсе морского английского языкаuk_UA
dc.title.alternativePossibilities of realizing deeper learning in Maritime English courseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudryavtseva_deeper.pdf224.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.