Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/196
Назва: | Можливості реалізації глибинного навчання в курсі морської англійської мови |
Інші назви: | Возможности реализации глубинного обучения в курсе морского английского языка Possibilities of realizing deeper learning in Maritime English course |
Автори: | Кудрявцева, В.Ф. Kudryavtseva, V.F. |
Ключові слова: | Глибинне навчання комунікативний підхід навчання через розпитування проектна робота комбіноване навчання Глубинное обучение коммуникативный подход обучение методом расспрашивания проектная работа комбинированное обучение Deeper learning communicative approach inquiry-based learning project work blended learning |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Класичний приватний університет |
Бібліографічний опис: | Кудрявцева В.Ф. Можливості реалізації глибинного навчання в курсі морської англійської мови. – Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах :зб. наук. пр. / [редкол.: А.В.Сущенко (голов.ред.) та ін.]. Запоріжжя :КПУ, 2019. Вип. 62.242 с. Т. 2 |
Серія/номер: | УДК: 378.147; |
Короткий огляд (реферат): | У статті звертається увага на необхідність зміни освітньої парадигми з поверхового навчання на глибинне навчання. Мета статті – описати організаційно-методичні можливості застосування окремих компонентів глибинного навчання, обраних для впровадження, у навчанні англійської мови студентів морських навчальних закладів в умовах комунікативного навчання. Маючи успішний досвід упровадження комунікативного підходу до навчання морської англійської мови, автор цілком слушно зауважує, що його принципи схожі на певні ознаки глибинного навчання, наприклад, навчання «від студента», активне залучення, зв’язок змісту навчальних завдань із реальним життям. Описуються перші кроки навчання викладачів теоретичних аспектів глибинного навчання. Дослідник зупиняється на тих результатах комунікативного навчання, які можуть стати основою для системної роботи над розвитком умінь викладачів і студентів через розпитування, на основі розроблення проектів і застосовування комбінованого навчання. Представлено деякі організаційно-методичні аспекти поступового переходу до глибинного навчання, серед яких – майстерність ставити питання, необхідність цілеспрямованого розроблення переліку можливих проектів у вивченні морської англійської мови, використання навчальної Інтернет-платформи для застосування технології «перевернутий клас». Стверджується, що практичне освоєння нової технології навчання, яким є глибинне навчання, варто здійснювати лише, якщо студенти розуміють його цілі й доцільність для них. Важливо, що подальші дослідження планується проводити в міждисциплінарному вимірі на основі розроблення концептуальних засад глибинного навчання в морському навчальному закладі. The article focuses on the necessity of changing the educational paradigm from surface teaching to deeper learning. The aim of the article is to characterize organizational and methodological possibilities for using some components of deeper learning selected for implementing in teaching English students of maritime training institutions in the framework of communicative approach. Successful in implementing communicative approach to teaching Maritime English, the author is quite right in commenting that its principles are similar to certain features of deeper learning, e.g. student-centered teaching, students learn by active involvement, learning tasks reflect real life communication. The initial steps in teaching instructors theoretical aspects of deeper learning are described. The researcher emphasizes those outcomes of communicative approach which can be useful for systematic work on developing teachers’ and students’ skills for inquiry-based learning, project-based learning, and combined learning. Some organizational and methodological aspects of gradual shifting to deeper learning are presented, among them mastery of asking questions, need for purposeful designing of a list of possible projects in learning Maritime English, application of a learning Internet-platform the flipped-class strategy. It is stated that practical steps in starting a new teaching and learning technology, deeper learning as well, can be made only if students are aware of its goal and benefits for them. Quite important that further research is planned in cross-disciplinary collaboration and conception of deeper learning at maritime training institutions is planned to be developed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/196 |
ISSN: | 1992-5786 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kudryavtseva_deeper.pdf | 224.84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.