Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошинов, С.А.-
dc.contributor.authorVoloshynov, S.A.-
dc.date.accessioned2019-10-21T13:12:13Z-
dc.date.available2019-10-21T13:12:13Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВолошинов С.А. Педагогічні підходи до формування алгоритмічних компетентностей майбутніх судноводіїв / С.А. Волошинов // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 59. – Херсон : ХДУ, 2011. – С. 228 – 233uk_UA
dc.identifier.issn2413-1865-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/189-
dc.descriptionКатегорія Вuk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу понять “компетентність”, “компетенція”, “фахова компетенція” та визначенню їх відмінностей. Визначено поняття “ інформаційнокомунікаційна компетентність фахівця” та розглянута система компетентностей майбутніх фахівців водного транспорту. Розглянуті педагогічні умови формування кінцевого результату алгоритмічно-компетентний фахівець. В статье проводится анализ понятий “компетентность”, “компетенция”, “профессиональная компетенция” и определение их отличий. Обозначено понятие “информационно–коммуникационная компетентность специалиста” и система компетентности будущих специалистов водного транспорта. Рассмотрены педагогические условия формирования конечного результата – алгоритмично-компетентный специалист. The article is devoted to the analysis of concepts „competence”, „jurisdiction”, „professional jurisdiction”, and to determination of their differences. The concept „informatively communication competence of specialist” was examined, and system of the competences of future specialists of water-carriage was also studied. The pedagogical terms of forming of end-point result of algorithmically qualified specialist were considered too.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК : 371.134:629.5.072.8;-
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectфахова компетенціяuk_UA
dc.subjectмайбутні судноводіїuk_UA
dc.subjectкомпетенцияuk_UA
dc.subjectалгоритмічно-компетентний фахівецьuk_UA
dc.subjectкомпетентностьuk_UA
dc.subjectпрофессиональная компетенцияuk_UA
dc.subjectалгоритмически-компетентный специалистuk_UA
dc.subjectбудущие судоводителиuk_UA
dc.subjectalgorithmically qualified specialistuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectprofessional jurisdictionuk_UA
dc.subjectfuture navigatorsuk_UA
dc.subjectjurisdictionuk_UA
dc.titleПедагогічні підходи до формування алгоритмічних компетентностей майбутніх судноводіївuk_UA
dc.title.alternativeПедагогические подходы к формированию алгоритмических компетентностей будущих судоводителейuk_UA
dc.title.alternativePedagogical methods of forming algorithmically competence of future navigatorsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_pedagogical_methods.pdf243.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.