Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/189
Назва: Педагогічні підходи до формування алгоритмічних компетентностей майбутніх судноводіїв
Інші назви: Педагогические подходы к формированию алгоритмических компетентностей будущих судоводителей
Pedagogical methods of forming algorithmically competence of future navigators
Автори: Волошинов, С.А.
Voloshynov, S.A.
Ключові слова: компетентність
компетенція
фахова компетенція
майбутні судноводії
компетенция
алгоритмічно-компетентний фахівець
компетентность
профессиональная компетенция
алгоритмически-компетентный специалист
будущие судоводители
algorithmically qualified specialist
competence
professional jurisdiction
future navigators
jurisdiction
Дата публікації: 2011
Видавництво: ХДУ
Бібліографічний опис: Волошинов С.А. Педагогічні підходи до формування алгоритмічних компетентностей майбутніх судноводіїв / С.А. Волошинов // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 59. – Херсон : ХДУ, 2011. – С. 228 – 233
Серія/номер: УДК : 371.134:629.5.072.8;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу понять “компетентність”, “компетенція”, “фахова компетенція” та визначенню їх відмінностей. Визначено поняття “ інформаційнокомунікаційна компетентність фахівця” та розглянута система компетентностей майбутніх фахівців водного транспорту. Розглянуті педагогічні умови формування кінцевого результату алгоритмічно-компетентний фахівець. В статье проводится анализ понятий “компетентность”, “компетенция”, “профессиональная компетенция” и определение их отличий. Обозначено понятие “информационно–коммуникационная компетентность специалиста” и система компетентности будущих специалистов водного транспорта. Рассмотрены педагогические условия формирования конечного результата – алгоритмично-компетентный специалист. The article is devoted to the analysis of concepts „competence”, „jurisdiction”, „professional jurisdiction”, and to determination of their differences. The concept „informatively communication competence of specialist” was examined, and system of the competences of future specialists of water-carriage was also studied. The pedagogical terms of forming of end-point result of algorithmically qualified specialist were considered too.
Опис: Категорія В
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/189
ISSN: 2413-1865
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voloshynov_pedagogical_methods.pdf243.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.