Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмелікова, В.Б.-
dc.contributor.authorСмеликова, В.Б.-
dc.contributor.authorSmelikova, V.B.-
dc.date.accessioned2019-10-15T11:39:26Z-
dc.date.available2019-10-15T11:39:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСмелікова В.Б. Модель підготовки майбутніх судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування засобами кейс-технологій / Научные труды SWorld.– Иваново : Научный мир, 2016. – Вып. 45. – Том 5. – С. 19 – 24.uk_UA
dc.identifier.issn2224-0187-
dc.identifier.issn2410-6720-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/149-
dc.description.abstractУ статті розглядається модель підготовки майбутніх судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування, яка включає чотири взаємопов’язані блоки: цільово-концептуальний, який регламентується Галузевим стандартом, вимогами ПДМНВ та роботодавців, до його складу включено мету та завдання навчального процесу, принципи, підходи; змістово-діяльнісний, до якого входять мотиваційний, когнітивний і операціональний компоненти та педагогічні умови; організаційно-процесуальний, який складається із форм, методів та засобів навчання; оцінювально-результативний, який представлений критеріями готовності майбутніх судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування, відповідними показниками, рівнями та результатом. The article describes the teaching model to prepare future seafarers for professionally-oriented communication by means of case-technologies. The model consists of four interrelated blocks. Target and conceptual block is based on the national curriculum for maritime educational institutions and International Convention on Standards of Training, Certification and Watchkeeping for Seafarers, and includes aim, tasks, principles and approaches of the teaching process. Content and activity block contains motivational, cognitive, operational components and pedagogical conditions; organizational and procedural block consist of methods, forms and means; assessment and productive block is represented by criteria of seafarer’s readiness for professionally-oriented communication, the corresponding indicators, levels and result.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаучный мирuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.147:656.61.052(045)=161.2;-
dc.subjectмодель підготовкиuk_UA
dc.subjectмайбутній судноводійuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectпідходиuk_UA
dc.subjectкомпоненти готовностіuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectформиuk_UA
dc.subjectметоди і засоби навчанняuk_UA
dc.subjectteaching modeluk_UA
dc.subjectfuture seafareruk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectcomponents of readinessuk_UA
dc.subjectprinciplesuk_UA
dc.subjectmethods and approachesuk_UA
dc.titleМодель підготовки майбутніх судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування засобами кейс-технологійuk_UA
dc.title.alternativeTeaching model to prepare future seafarers for professionally-oriented communication by means of case-technologiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smelikova_teaching_model.pdf839.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.