Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/149
Назва: | Модель підготовки майбутніх судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування засобами кейс-технологій |
Інші назви: | Teaching model to prepare future seafarers for professionally-oriented communication by means of case-technologies |
Автори: | Смелікова, В.Б. Смеликова, В.Б. Smelikova, V.B. |
Ключові слова: | модель підготовки майбутній судноводій принципи підходи компоненти готовності педагогічні умови форми методи і засоби навчання teaching model future seafarer pedagogical conditions components of readiness principles methods and approaches |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Научный мир |
Бібліографічний опис: | Смелікова В.Б. Модель підготовки майбутніх судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування засобами кейс-технологій / Научные труды SWorld.– Иваново : Научный мир, 2016. – Вып. 45. – Том 5. – С. 19 – 24. |
Серія/номер: | УДК: 378.147:656.61.052(045)=161.2; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається модель підготовки майбутніх судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування, яка включає чотири взаємопов’язані блоки: цільово-концептуальний, який регламентується Галузевим стандартом, вимогами ПДМНВ та роботодавців, до його складу включено мету та завдання навчального процесу, принципи, підходи; змістово-діяльнісний, до якого входять мотиваційний, когнітивний і операціональний компоненти та педагогічні умови; організаційно-процесуальний, який складається із форм, методів та засобів навчання; оцінювально-результативний, який представлений критеріями готовності майбутніх судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування, відповідними показниками, рівнями та результатом. The article describes the teaching model to prepare future seafarers for professionally-oriented communication by means of case-technologies. The model consists of four interrelated blocks. Target and conceptual block is based on the national curriculum for maritime educational institutions and International Convention on Standards of Training, Certification and Watchkeeping for Seafarers, and includes aim, tasks, principles and approaches of the teaching process. Content and activity block contains motivational, cognitive, operational components and pedagogical conditions; organizational and procedural block consist of methods, forms and means; assessment and productive block is represented by criteria of seafarer’s readiness for professionally-oriented communication, the corresponding indicators, levels and result. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/149 |
ISSN: | 2224-0187 2410-6720 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Smelikova_teaching_model.pdf | 839.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.