Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1396
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАфанасиевская, И.А.-
dc.contributor.authorAфанасієвська, І.О.-
dc.contributor.authorAfanasievskaya, I.-
dc.contributor.authorУсова, Я.А.-
dc.contributor.authorУсова, Я.О.-
dc.contributor.authorUsova, Ya.-
dc.date.accessioned2020-09-21T07:29:20Z-
dc.date.available2020-09-21T07:29:20Z-
dc.date.issued2020-05-29-
dc.identifier.citationCell Phones for English Learning // Visioner-2030: Наукове Передбачення [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Міжнародної міждисциплінар. наук.-практ. конф. з нагоди Дня Науки, Київ, 29 травня 2020. — С. 75-80uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7698-08-0-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1396-
dc.descriptionНауково-методична інтернет конференціяuk_UA
dc.description.abstractЗмішане навчання є одним із найпоширеніших методів вивчення іноземної мови під час дистанційних занять за допомогою віртуального навчання. За тривалий час викладачі та учні змінили думку на академічний підхід, тому що були введені сучасні інновації, а викладачі повинні запропонувати інші способи роботи для розповсюдження матеріалів, які використовуються для загальних занять з англійської мови. У будь-якому випадку, виконання змішаного навчання повинно мати освітню основу для кожного середовища, в якій воно буде організовано у визначеній послідовності. Ця стаття призвана продемонструвати декілька існуючих компонентів змішаного навчання пов'язаних з різноманітними умовами викладання. Технології мають місце у нашому реальному світі, тому використання технологій у класах - це реальність, яка розвивається в навчальних навичках реального світу. Багато досліджень показали, що вивчення мови з використанням технологій спростовує процес вивчення іноземної мови. Смешанное обучение является одним из самых распространенных методов изучения иностранного языка во время дистанционных занятий с помощью виртуального обучения. Преподаватели и ученики изменили мнение на академический подход, так как были введены современные инновации, а преподаватели должны предложить другие способы работы для распространения материалов, которые используются для общих занятий по английскому языку. В любом случае, выполнение смешанного обучения должно иметь образовательную основу для каждой среды, в которой оно будет организовано в определенной последовательности. Эта статья призвана продемонстрировать несколько существующих компонентов смешанного обучения связанных с различными условиями преподавания. Технологии имеют место в нашем реальном мире, поэтому использование технологий в классах - это реальность, которая развивается в учебных навыках реального мира. Многие исследования показали, что изучение языка с использованием технологий опровергает процесс изучения иностранного языка. Blended learning belongs to be one of the foremost ordinary ways to illustrate EFL (English as a foreign language) suitable to its bowed over component, which coordinating face -to- face classes with virtual learning in transfer to form accessible understudies a comprehensive range of materials and assets organized in a methodological way. Over long time, teachers and students have changed the way this academic approach is seen because modern innovations have been executed and instructors need to put forward other ways of working to spread materials that furnish EFL face -to- face classes. In any case, the execution of a blended learning must have educational grounds for each setting where it is arranged in sequence to be created. This article looks for to show a few existing components of blended learning and how they have been connected in a few inquires about drained diverse settings as well as to display a few contemplations to keep in reason. Technologies take part in our real world, so using technologies in the classrooms it is a reality that develops learners’ real world skills. Many research studies have found that technology assisted language learning facilitates the second langue learning process.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherVisioner-2030: Наукове Передбаченняuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: [001.18+00+001+008]:082;-
dc.subjectsmartphoneuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjecte-learninguk_UA
dc.subjectvirtual learning environmentuk_UA
dc.subjectinternet platformsuk_UA
dc.subjectEnglish classroomsuk_UA
dc.subjectсмартфонuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectелектронне навчанняuk_UA
dc.subjectвіртуальне навчальне середовищеuk_UA
dc.subjectінтернет-платформиuk_UA
dc.subjectкласи англійської мовиuk_UA
dc.subjectсмартфонuk_UA
dc.subjectсмешанное обучениеuk_UA
dc.subjectинтернет обучениеuk_UA
dc.subjectвиртуальные платформы для обучения языкаuk_UA
dc.subjectклассы английского языкаuk_UA
dc.titleCell Phones for English Learninguk_UA
dc.title.alternativeВикористання мобільних телефонів у вивченні англійської мовиuk_UA
dc.title.alternativeИспользование мобильных телефонов при изучении английского языкаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судновій енергетиці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Afanasiyevskaya_cell_phones.pdf385.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.