Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/84
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопова, Г.В.-
dc.contributor.authorPopova, H.V.-
dc.contributor.authorШерман, М.І.-
dc.date.accessioned2019-09-12T20:54:02Z-
dc.date.available2019-09-12T20:54:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПопова Г.В., Шерман М.І. Можливості використання інтерактивних технологій у професійній підготовці майбутніх судноводіїв. Молодий вчений / ред.кол. В.В.Базалій та ін. Херсон: Молодий вчений, 2018. №2(54).С.304-310.uk_UA
dc.identifier.issn(Print): 2304-5809-
dc.identifier.issn(Online): 2313-2167-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/84-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанню використання інтерактивних технологій навчання у вищих навчальних закладах при підготовці морських фахівців. Автори проаналізували роль і місце інтерактивних технологій з урахуванням компетентнісного підходу, результати застосування інтерактивних технологій у системі професійної підготовки майбутніх судноводіїв на прикладі навчальної дисципліни «Навігаційні інформаційні системи». Розглянуті можливості навігаційного тренажеру Navi – Trainer Professional 5000 для відпрацювання практичних навичок.Статья посвящена вопросу использования интерактивных технологий обучения в высших учебных заведениях при подготовке морских специалистов. Авторы проанализировали роль и место интерактивных технологий с учетом компетентностного подхода, результаты применения интерактивных технологий в системе профессиональной подготовки будущих судоводителей на примере учебной дисциплины «Навигационные информационные системы». Рассмотрены возможности навигационного тренажера Navi – Trainer Professional 5000 для отработки практических навыков. The article deals with the issue of the interactive technologies training usage in higher education institutions in the preparation of marine specialists. The authors analyzed the role and place of interactive technologies, taking into account the competency approach, the results of usage of interactive technologies application in the system of training of future navigators on the example of «Navigational information systems» course. The possibilities of navigational training simulator Navi – Trainer Professional 5000 to work out practical skills.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМолодий вченийuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.147;-
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectнавігаційний тренажерuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка судноводіївuk_UA
dc.subjectинтерактивные технологииuk_UA
dc.subjectнавигационный тренажерuk_UA
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовка судоводителейuk_UA
dc.subjectcompetency approachuk_UA
dc.subjectnavigational simulatoruk_UA
dc.subjectinteractive technologiesuk_UA
dc.subjectprofessional training of ship navigatorsuk_UA
dc.titleМожливості використання інтерактивних технологій у професійній підготовці майбутніх судноводіївuk_UA
dc.title.alternativePossibilities of usage of interactive technologies in professional teaching of future ship navigatorsuk_UA
dc.title.alternativeВозможности использования интерактивных технологий в профессиональной подготовке будущих судоводителейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PopovaSherman_Inter.pdf323.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.