Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/800
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLisinchuk, A.-
dc.contributor.authorЛісінчук, А.С.-
dc.contributor.authorЛисинчук, А.С.-
dc.date.accessioned2020-05-04T13:22:35Z-
dc.date.available2020-05-04T13:22:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationLisinchuk A. The Usage of Weather Web-Sites for Creating Active Learning Tasks at the Lessons of Maritime English. Міжнародні наукові дослідження: інтеграція науки та практики як механізм ефективного розвитку: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 24-25 квітня 2020 р.). 2020. С. 37-40.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/800-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractThe thesis is focused on the study of the means of weather web-sites as one of the ways to create active learning tasks based on computer technologies with regard to students’ professional needs. It includes several instructions effective for pair and group work, based on description and comparison activities as well as situational tasks to be implemented not only at weather-lessons but in topics connected with passage planning, pilotage, accident prevention, watchkeeping responsibilities, navigation challenges and visibility at sea. Тези присвячено вивченню засобів метеорологічних веб-сайтів як одного зі способів створення активних навчальних завдань на основі комп’ютерних технологій з урахуванням професійних потреб студентів. Тези містять кілька інструкцій, ефективних для парної та групової роботи, заснованих на описовій та порівняльній активності, а також ситуативних завданнях, які можна виконувати не лише на уроках про погодні умови, а й на теми, пов’язані з плануванням проходу, лоцманською роботою, запобіганням аварій, несенням вахти, навігаційними труднощами та видимістю на морі. Тезисы посвящено изучению средств метеорологических сайтов как одного из способов создания активных учебных заданий на основе компьютерных технологий с учетом профессиональных потребностей студентов. Тезисы содержат несколько инструкций, эффективных для парной и групповой работы, основанных на описательной и сравнительной активности, а также ситуативных задачах, которые можно выполнять не только на уроках о погодных условиях, но и на темы, связанные с планированием прохода, лоцманской работой, предотвращением аварий, несением вахты, навигационными трудностями и видимостью на море.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherІнститут інноваційної освітиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 001(063):378.4 (Укр);-
dc.subjectactive learninguk_UA
dc.subjectcommunicative teachinguk_UA
dc.subjectMaritime Englishuk_UA
dc.subjectonline learninguk_UA
dc.subjectpassageweather.comuk_UA
dc.subjectактивне навчанняuk_UA
dc.subjectкомунікативне навчанняuk_UA
dc.subjectморська англійська моваuk_UA
dc.subjectонлайн-навчанняuk_UA
dc.subjectактивное обучениеuk_UA
dc.subjectкоммуникативное обучениеuk_UA
dc.subjectморской английский языкuk_UA
dc.subjectонлайн-обучениеuk_UA
dc.titleThe Usage of Weather Web-Sites for Creating Active Learning Tasks at the Lessons of Maritime Englishuk_UA
dc.title.alternativeВикористання сайтів з прогнозом погоди для створення активних завдань на заняттях з морської англійської мовиuk_UA
dc.title.alternativeИспользование сайтов с прогнозом погоды для создания активных заданий на занятиях по морскому английскому языкуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lisinchuk_passageweather.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.