Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/689
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Волошинов, С.А. | - |
dc.contributor.author | Костюченко, О. В. | - |
dc.contributor.author | Осипова, Н. В. | - |
dc.contributor.author | Kostyuchenko, O.V. | - |
dc.contributor.author | Osipova, N.V. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-21T12:11:26Z | - |
dc.date.available | 2020-01-21T12:11:26Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Волошинов С. А. Реалізація дидактичного принципу наочності в алгоритмічній підготовці студентів засобами інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища / С.А. Волошинов, О.В. Костюченко, Н.В. Осипова // Інформаційні технології в освіті. - № 4 (29). – Херсон : ХДУ, 2016. – С. 63 – 74. DOI: 10.14308/ite000611 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1998-6939 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/689 | - |
dc.description | Категорія В | uk_UA |
dc.description.abstract | The article examines the development of visual learning theory, states functions of accuracy and peculiarities of visual technique realization in modern studying process, it defines the concept of “Visual learning environment” and didactic role of interactive and multimedia visualization processes. Authors examine the problem of determination of cognitive visualization potential in algorithmic training of students through information and communication technologies of educational environment. This article specifies functions of visual aids use and implementation features of the specified principle in modern educational process and proves the didactic role of interactive multimedia visualization process that stimulates cognitive activity of student and activates perceptive mechanism of teaching information. It analyzes problem of cognitive visualization potential capacity of training of future marine personnel using informational communicative educational environment. В статье представлено развитие теории наглядного обучения, определены функции точности и особенности реализации принципа наглядности в современном учебном процессе, установлено суть понятия «визуальная среда обучения» и дидактическую значимость процессов интерактивной мультимедиа-визуализации. Рассмотрена проблема выявления потенциала когнитивной визуализации в алгоритмической подготовке студентов судоводителей с использованием информационно-коммуникативной педагогической среды в соответствии с компетентностно-ориентированным обучением. В статье определены функции использования наглядности и особенности реализации указанного принципа в современном учебном процессе и установлено дидактическую значимость процессов интерактивной мультимедиа-визуализации, которая стимулирует познавательную деятельность студента и активизирует механизм восприятия учебной информации. Исследована проблема выявления потенциала когнитивной визуализации в подготовке будущих морских специалистов с использованием информационно-коммуникативного педагогической среды. У статті досліджено розвиток теорії наочного навчання, визначено функції точності та особливості реалізації принципу наочності у сучасному навчальному процесі, встановлено суть поняття «візуальне середовище навчання» та дидактичну значущість процесів інтерактивної мультимедіа-візуалізації. Досліджено проблему виявлення потенціалу когнітивної візуалізації в алгоритмічній підготовці студентів-судноводіїв з використанням інформаційно-комунікативного педагогічного середовища відповідно до компетентністно-орієнтованого навчання. У статті визначено функції використання наочності та особливості реалізації вказаного принципу у сучасному навчальному процесі та встановлено дидактичну значущість процесів інтерактивної мультимедіа-візуалізації, яка стимулює пізнавальну діяльність студента та активізує механізм сприйняття навчальної інформації. Досліджено проблему виявлення потенціалу когнітивної візуалізації в підготовці майбутніх морських фахівців із використанням інформаційно-комунікативного педагогічного середовища. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХДУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК : 004:37; | - |
dc.subject | visual technique | uk_UA |
dc.subject | visual learning environment | uk_UA |
dc.subject | information and communication educational environment | uk_UA |
dc.subject | cognitive visualization | uk_UA |
dc.subject | algorithmic training of navigators | uk_UA |
dc.subject | принцип наглядности | uk_UA |
dc.subject | визуальная среда обучения | uk_UA |
dc.subject | информационно-коммуникационная педагогическая среда | uk_UA |
dc.subject | когнитивная визуализация | uk_UA |
dc.subject | алгоритмическая подготовка судоводителей | uk_UA |
dc.subject | принцип наочності | uk_UA |
dc.subject | візуальне середовище навчання | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище | uk_UA |
dc.subject | когнітивна візуалізація | uk_UA |
dc.subject | алгоритмічна підготовка судноводіїв | uk_UA |
dc.title | Реалізація дидактичного принципу наочності в алгоритмічній підготовці студентів засобами інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища | uk_UA |
dc.title.alternative | Realization of visual technique didactic approach in algorithmic training of students through formation and communication technologies of educational environment | uk_UA |
dc.title.alternative | Реализация дидактического принципа наглядности в алгоритмической подготовке студентов средствами информационно-коммуникационной педагогической среды | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Voloshynov_Osipova_Kostyuchenko_Didactic_Approach.pdf | 869.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.