Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/688
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабишена, М.І. | - |
dc.contributor.author | Бабышена, М.И. | - |
dc.contributor.author | Babyshena, M. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-21T11:14:47Z | - |
dc.date.available | 2020-01-21T11:14:47Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Бабишена М. І. Визначення особистісних проявів майбутніх суднових офіцерів за допомогою методики К. Роджерса-Р. Даймонда // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні питання сьогодення» (м. Вінниця, 20 березня 2018р.) / Збірка наукових праць / відп. за випуск Голденблат М.А. // ГО «Європейська наукова платформа». – Обухів: Друкарня «Друкарник» (ФЩП Гуляєва В.М.), 2018. – Т.4. – С. 35-38. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/688 | - |
dc.description.abstract | У тезах визначаються особистісні прояви майбутніх суднових офіцерів за допомогою методики К. Роджерса та Р. Даймонда, що дозволяє вивчити рівень їх адаптації до навчального процесу та використати набуті знання, уміння і навички у формуванні професійно значущих якостей для майбутньої професійної самореалізації В тезисах определяются личностные проявления будущих судовых офицеров с помощью методики К. Роджерса и Р. Даймонда, что позволяет изучить уровень их адаптации к учебному процессу и использовать полученные знания, умения и навыки в формировании профессионально значимых качеств для будущей профессиональной самореализации The thesis defines the personal manifestations of future ship officers using the methodology of K. Rogers and R. Diamond, which allows to study the level of their adaptation to the educational process and to use the acquired knowledge, skills and skills in the formation of professionally significant qualities for future professional self-realization. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Друкарня «Друкарник» | uk_UA |
dc.subject | адаптація до навчального процесу | uk_UA |
dc.subject | психологічна адаптація | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічна адаптація особистості | uk_UA |
dc.subject | формування професійно значущих якостей майбутніх суднових офіцерів | uk_UA |
dc.subject | адаптация к учебному процессу | uk_UA |
dc.subject | психологическая адаптация | uk_UA |
dc.subject | социально-психологическая адаптация личности | uk_UA |
dc.subject | формирование профессионально значимых качеств будущих судовых офицеров | uk_UA |
dc.subject | adaptation to the educational process | uk_UA |
dc.subject | psychological adaptation | uk_UA |
dc.subject | social and psychological adaptation of personality | uk_UA |
dc.subject | formation of professionally significant qualities of future ship officers | uk_UA |
dc.title | Визначення особистісних проявів майбутніх суднових офіцерів за допомогою методики К.Роджерса - Р.Даймонда | uk_UA |
dc.title.alternative | Определение личностных проявлений будущих судовых офицеров с помощью методики К. Роджерса - Р.Даймондом | uk_UA |
dc.title.alternative | Determining the Personal Appearances of Future Ship Officers Using K. Rogers - R. Diamond Methods | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра соціально-гуманітарних дисциплін та інноваційної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Babyshena_adaptation_to_the_educational_process.pdf | 2.94 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.