Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/667
Title: | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ МОРЯКІВ |
Authors: | Огородник, Н.Є. Огородник, Н.Е. Ohorodnyk, N.Ye. |
Keywords: | зміст навчання майбутні моряки англійська мова для моряків модельний курс содержание обучения будущие моряки английский язык для моряков модельный курс learning content future seafarers Maritime English model course |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Вид. центр КНЛУ |
Citation: | Особливості формування змісту навчання англійської мови майбутніх моряків / Н.Є. Огородник // “Ad orbem per linguas. До світу через мови”: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 20 – 22 березня 2019 року. – Київ: Вид. центр КНЛУ, 2019. – С. 225-227. |
Series/Report no.: | УДК: 372.881.111.1; |
Abstract: | Визначено особливості формування змісту навчання англійської мови майбутніх моряків, як-от: його неодмінне професійне спрямування, викладання мови на засадах жанрового підходу, а також комплексний та інтегративний характер формування професійної англомовної мовленнєвої компетентності. Определены особенности формирования содержания обучения английскому языку будущих моряков, а именно: его обязательная профессиональная направленность, преподавание языка на основе жанрового подхода, а также комплексный и интегративный характер формирования профессиональной англоязычной речевой деятельности. The content formation trends for teaching English to future seafarers are identified, namely: professional direction, genre-based approach as well as the complex and integrative nature of maritime English communicative competency development. |
Description: | Міжнародна науково-практична конференція |
URI: | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/667 |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови в судновій енергетиці |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ohorodnyk_Osoblyvosti_formuvannia.pdf | 278.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.