Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/630
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зайцева, Т.В. | - |
dc.contributor.author | Zaytseva, T. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-06T11:31:02Z | - |
dc.date.available | 2019-12-06T11:31:02Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Зайцева Т.В. Шляхи впровадження в шкільну практику проектної діяльності / Т.В. Зайцева // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - № 10. - С. 73-79. DOI: 10.14308/ite000268 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1998-6939 | - |
dc.identifier.other | 2306-1707 | - |
dc.identifier.uri | http://ite.kspu.edu/ | - |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/630 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – показати як можна організувати роботу учнів по створенню «комплексного наскрізного проекту» при вивченні навчального матеріалу з шкільного предмету інформатика на протязі цілого року. Навчальний проект передбачає практичний дослідницький підхід до пошуку творчих рішень для нагальних потреб реального життя. Учні крок за кроком опановують не тільки навчальний матеріал, але й знаходять шляхи практичного використання комп’ютерних інформаційних технологій. Цель статьи – показать, как можно организовать работу учащихся по созданию «комплексного сквозного проекта» при изучении учебного материала школьного предмета Информатика в течение целого года. Учебный проект предусматривает практический исследовательский подход к поиску творческих решений для насущных потребностей реальной жизни. Ученики шаг за шагом осваивают не только учебный материал, но и находят пути практического использования компьютерных информационных технологий. The purpose of the article is to show how it is possible to organize the work of students to create a "comprehensive end-to-end project" in the study of educational material in the school subject of computer science throughout the year. The training project involves a hands-on research approach to finding creative solutions to the pressing needs of real life. Step by step, students learn not only educational material but also find ways to use computer information technology in a practical way. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХДУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК: 378.4; | - |
dc.subject | Навчальний проект | uk_UA |
dc.subject | профорієнтація | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | Учебный проект | uk_UA |
dc.subject | профориентация | uk_UA |
dc.subject | информационные технологии | uk_UA |
dc.subject | Educational project | uk_UA |
dc.subject | vocational guidance | uk_UA |
dc.subject | Information Technology | uk_UA |
dc.title | Шляхи впровадження в шкільну практику проектної діяльності | uk_UA |
dc.title.alternative | Пути внедрения в школьную практику проектной деятельности | uk_UA |
dc.title.alternative | Ways to implement project activity in school practice | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zaytseva_Project_activity.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.