Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/581
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗайцева, Т.В.-
dc.contributor.authorZaytseva, T.-
dc.date.accessioned2019-11-28T08:48:15Z-
dc.date.available2019-11-28T08:48:15Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationЗайцева Т. Методичні рекомендації до викладання розділу «Введення до програмування». Таврійський вісник освіти. 2003. № 2. С. 148-154.uk_UA
dc.identifier.urihttps://drive.google.com/file/d/0B3AWUScdBCMFT0dra2w4djROZW8/view-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/581-
dc.descriptionНауковий вісникuk_UA
dc.description.abstractНовим напрямком у розвитку розділу програмування є введення до курсу інформатики вивчення об'єктно-орієнтованих мов програмування. Вчитель інформатики може в залежності від наявності комп'ютерної техніки і профільного напрямку школи викладати структурну чи об'єктно-орієнтовану мову програмування. Як об'єктно-орієнтовану мову в шкільній практиці можна використовувати розширення мови Паскаль – середовище візуального програмування Delphi-Pascal і Visual Basic. Мета даної статті – характеристика недоліків, що зустрічаються в шкільній практиці викладання програмування та методичні рекомендації щодо поліпшення процесу навчання основам програмування. Новым направлением в развитии раздела программирования является введение в курс информатики изучения объектно-ориентированных языков программирования. Учитель информатики может в зависимости от наличия компьютерной техники и профильного направления школы преподавать структурный или объектно-ориентированный язык программирования. Как объектно-ориентированный язык в школьной практике можно использовать расширение языка Паскаль - среду визуального программирования Delphi-Pascal и Visual Basic. Цель данной статьи - характеристика недостатков, встречающихся в школьной практике преподавания программирования и методические рекомендации по улучшению процесса обучения основам программирования. A new direction in the development of the programming section is the introduction to the computer science course of the study of object-oriented programming languages. A computer science teacher can teach a structural or object-oriented programming language, depending on the availability of computer equipment and the profile direction of the school. As an object-oriented language in school practice, you can use the Pascal language extension - the visual programming environment Delphi-Pascal and Visual Basic. The purpose of this article is to characterize the shortcomings encountered in the school practice of teaching programming and methodological recommendations for improving the process of teaching the basics of programming.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПівденноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрівuk_UA
dc.subjectМови програмуванняuk_UA
dc.subjectнавчання основам програмуванняuk_UA
dc.subjectструктурне програмуванняuk_UA
dc.subjectЯзык программированияuk_UA
dc.subjectобучение основам программированияuk_UA
dc.subjectструктурное программированиеuk_UA
dc.subjectProgramming languageuk_UA
dc.subjectlearning the basics of programminguk_UA
dc.subjectstructural programminguk_UA
dc.titleМетодичні рекомендації до викладання розділу «Введення до програмування»uk_UA
dc.title.alternativeМетодические рекомендации к преподаванию раздела «Введение в программирование»uk_UA
dc.title.alternativeGuidelines for teaching the section "Introduction to programming"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_Program.pdf358.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.