Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/448
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попова, Г.В. | - |
dc.contributor.author | Popova, H.V. | - |
dc.contributor.author | Волошинов, С.А. | - |
dc.contributor.author | Voloshynov, S.A. | - |
dc.contributor.author | Юрженко, А.Ю. | - |
dc.contributor.author | Yurzhenko, A.Y. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-11T07:48:29Z | - |
dc.date.available | 2019-11-11T07:48:29Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Методичні рекомендації з використання репозиторія компетентностей LMS MOODLE із застосуванням елементів доповненої реальності.Укладачі: Волошинов С.А, Попова Г.В., Юрженко А.Ю. - Херсон: ХДМА. - 30 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/448 | - |
dc.description.abstract | Дані методичні рекомендації розроблені для викладачів ХДМА, що використовують технології електронного навчання та можуть бути корисними аспірантам та іншим співробітникам ХДМА, які беруть участь у розробці електронних курсів навчальних дисциплін. Методичні рекомендації розроблені із використанням елементів доповненої реальності у вигляді QR кодів із посиланням до інструкцій-скрінкастів (відео). Метою методичних рекомендацій є допомога викладачам у розробці та впровадженні електронних курсів, а також використання компетентнісного підходу в освітньому процесі. | uk_UA |
dc.publisher | ХДМА | uk_UA |
dc.subject | LMS Moodle | uk_UA |
dc.subject | репозитарій компетентностей | uk_UA |
dc.title | Методичні рекомендації з використання репозиторія компетентностей LMS MOODLE із застосуванням елементів доповненої реальності | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MetodRekom1.pdf | 3.28 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.