Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/346
Title: | Торетико-методологічні аспекти дослідження психічних станів особистості |
Other Titles: | Торетико-методологические аспекты исследования психических состояний личности Theoretical and methodological aspects of the study of mental states of personality |
Authors: | Носов, П.С. Nosov, P.S. Попович, І.С. Popovych, I.S. |
Keywords: | психологія конструювання майбутнього очікування у навчально-професійній діяльності інформаційна модель студента мотиваційні психічні стани психология конструирования будущего ожидания в учебно-профессиональной деятельности информационная модель студента мотивационные психические состояния psychology of designing the future expectations in educational and professional activities student information model motivational mental states |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ФОП Вишемирських В.С. |
Citation: | І.С. Попович, П.С. Носов. Торетико-методологічні аспекти дослідження психічних станів особистості / Соціокультурні та психологічні виміри становлення особистості. Зб. наукових праць за матеріалами ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Херсон, 26-27 вересня 2019 р.). – ред. колегія: О.Є. Блинова, Н.І. Тавровецька. – Херсон: ФОП Вишемирських В.С., 2019. С 257-260. |
Abstract: | У статті узагальнюються та окреслюються низки теоретико-методологічних аспектів дослідження психічних станів особистості. В статье обобщается и определяется ряд теоретико-методологических аспектов исследования психических состояний личности. The article summarizes and outlines a number of theoretical and methodological aspects of the study of mental states of the individual. |
URI: | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/346 |
Appears in Collections: | Кафедра судноводіння |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nosov_teoretiko_method.pdf | 557.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.