Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/307
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравцова, Л.В. | - |
dc.contributor.author | Kravtsova, L. | - |
dc.contributor.author | Камінська, Н.Г. | - |
dc.contributor.author | Каминская, Н.Г. | - |
dc.contributor.author | Kaminska, N. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-07T11:08:54Z | - |
dc.date.available | 2019-11-07T11:08:54Z | - |
dc.date.issued | 2017-09-22 | - |
dc.identifier.citation | Кравцова Л.В. Методы повышения защищенности тестовых обучающих систем / Л.В. Кравцова, Н.Г. Каминская Сучасні енергетичні установки на транспорті і технології та обладнання для їх обслуговування: зб. матеріалів 8-а Міжнар. науков.-практ. конф. - Херсон: Херсонська державна морська академія, 2017 – С. 499-500 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/307 | - |
dc.description | Міжнародна науково-практична конференція | uk_UA |
dc.description.abstract | Проект СДО Moodle ХГМА разработан и внедрён в учебный процесс коллективом кафедры информационных технологий, компьютерных систем и сетей академии. При этом было необходимо обеспечить качественную поддержку учебного процесса (смешанное обучение), проведение комплексной проверки знаний, профессиональных умений и навыков в режиме независимого компьютерного тестирования с учётом специфики подготовки моряка международного уровня. К обучающим системам, в том числе и Moodle, используемой в ХГМА, предъявляются высокие требования, такие как защита от копирования, списывания и несанкционированного доступа к вопросам; наличие большой тестовой базы; простота программного интерфейса; удобство администрирования теста; полная автоматизация процесса тестирования; минимизация времени посылки запроса / получения отклика системы. Существуют различные способы защиты информации, в том числе и кардинальные. В рамках этого материала рассматриваются основные положения по защите информации, которые разработаны администрацией проекта и успешно применяются в использовании СДО в учебном процессе. Проект СДО Moodle ХДМА розроблений і впроваджений в навчальний процес колективом кафедри інформаційних технологій, комп'ютерних систем і мереж академії. При цьому було необхідно забезпечити якісну підтримку навчального процесу (змішане навчання), проведення комплексної перевірки знань, професійних умінь і навичок в режимі незалежного комп'ютерного тестування з урахуванням специфіки підготовки моряка міжнародного рівня. До навчальних систем, в тому числі і Moodle, що використовуваэться у ХДМА, пред'являються високі вимоги, такі як захист від копіювання, списування і несанкціонованого доступу до питань; наявність великої тестової бази; простота програмного інтерфейсу; зручність адміністрування тесту; повна автоматизація процесу тестування; мінімізація часу посилки запиту / отримання відгуку системи. Існують різні способи захисту інформації, в тому числі і кардинальні. В рамках цього матеріалу розглядаються основні положення щодо захисту інформації, які розроблені адміністрацією проекту і успішно застосовуються у використанні СДО в навчальному процесі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХДМА | uk_UA |
dc.subject | компьютерное тестирование | uk_UA |
dc.subject | платформа MOODLE | uk_UA |
dc.subject | защита информации | uk_UA |
dc.subject | дистанционное обучение | uk_UA |
dc.subject | комп'ютерне тестування | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | захист інформації | uk_UA |
dc.subject | MOODLE platform | uk_UA |
dc.subject | computer testing | uk_UA |
dc.subject | protection of information | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.title | Методы повышения защищенности тестовых обучающих систем | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kravtsova_computer_testing.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.