Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/293
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНосов, П.С.-
dc.contributor.authorNosov, P.S.-
dc.contributor.authorПопенко, Т.В.-
dc.contributor.authorPopenko, T.V.-
dc.date.accessioned2019-11-06T14:48:15Z-
dc.date.available2019-11-06T14:48:15Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПопенко Т.В., Носов П.С. Определение комплексной оценки интеллектуальной деятельности студента. // Системи підтримки прийняття рішень. Теорія і практика СППР 2008: Збірник доповідей науково-практичної конференції з міжнародною участю. – Київ: ІПММС НАНУ, 2008. – С. 184 - 185.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/293-
dc.description.abstractВажным этапом в системах поддержки принятия решений для управления учебным процессом является комплексная оценка показателей интеллектуальной деятельности студентов. На основе значений данной комплексной оценки по каждому показателю можно определить приоритетное направление в обучении каждого студента, что позволит сформировать стратегию обучения в ВУЗе. Таким образом, нахождение комплексной оценки показателей интеллектуальной деятельности студентов является актуальной задачей, требующей решения. Важливим етапом в системах підтримки прийняття рішень для управління навчальним процесом є комплексна оцінка показників інтелектуальної діяльності студентів. На основі значень даної комплексної оцінки по кожному показнику можна визначити пріоритетний напрямок в навчанні кожного студента, що дозволить сформувати стратегію навчання у ВНЗ. Таким чином, знаходження комплексної оцінки показників інтелектуальної діяльності студентів є актуальним завданням, що вимагає рішення. An important step in decision support systems for managing the educational process is a comprehensive assessment of students' intellectual activity indicators. Based on the values of this comprehensive assessment for each indicator, it is possible to determine the priority direction in the training of each student, which will form a learning strategy at the university. Thus, finding a comprehensive assessment of indicators of students' intellectual activity is an urgent task that needs to be addressed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІПММС НАНУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 004:378;-
dc.subjectкомплексная оценкаuk_UA
dc.subjectстратегия обученияuk_UA
dc.subjectинтеллектуальная деятельность студентовuk_UA
dc.subjectлингвистические переменныеuk_UA
dc.subjectкомплексна оцінкаuk_UA
dc.subjectстратегія навчанняuk_UA
dc.subjectінтелектуальна діяльність студентівuk_UA
dc.subjectлінгвістичні змінніuk_UA
dc.subjectcomprehensive assessmentuk_UA
dc.subjectlearning strategyuk_UA
dc.subjectintellectual activity of studentsuk_UA
dc.subjectlinguistic variablesuk_UA
dc.titleОпределение комплексной оценки интеллектуальной деятельности студентаuk_UA
dc.title.alternativeВизначення комплексної оцінки інтелектуальної діяльності студентаuk_UA
dc.title.alternativeDefinition of a comprehensive assessment of student intellectual activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nosov_opredel_kompl.pdf153.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.