Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2404
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмелікова, В.Б.-
dc.contributor.authorSmelikova, V.B.-
dc.date.accessioned2023-12-07T13:41:13Z-
dc.date.available2023-12-07T13:41:13Z-
dc.date.issued2021-12-02-
dc.identifier.citationСмелікова В. Б. Віртуальна академічна мобільність у морській освіті. «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка». 2021. Вип. 42. Том 3. С. 144-149. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/42-3-25uk_UA
dc.identifier.issn2308-4855-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2404-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальність та ефективність упровадження системи академічної мобільності у віртуальному освітньому просторі сучасних морських навчальних закладів для вдосконалення та модернізації професійної підготовки здобувачів вищої освіти. Головною метою віртуальної академічної мобільності є реалізація навчальних, методичних, науково-дослідницьких, інноваційних проєктів і програм засобами дистанційного навчання. Така форма мобільності сприяє розширенню освітнього процесу за рахунок використання інформаційних та комунікаційних технологій. Зазначається, що віртуальна мобільність здатна реалізувати один з основних принципів організації академічної мобільності студентів – навчання протягом життя. Одним із пріоритетних завдань для Херсонської державної морської академії (далі – ХДМА) є активізація віртуальної академічної мобільності та створення конкурентного стимулювального середовища, що сприятиме індивідуальній мобільності викладачів, науковців та здобувачів вищої освіти. У статті описується досвід ХДМА з упровадження міжнародної віртуальної мобільності, а саме проєкт Міжнародної віртуальної академічної мобільності за участю Воєнно-морської академії імені М. Вапцарова, Дунайського морського інституту ОНУ «ОМА» та Херсонської державної морської академії, який було успішно реалізовано в лютому 2021 року. Для реалізації проєкту студентам запропоновано дисципліну «Англійська мова за професійним спрямуванням» відповідно до освітньо-професійної програми Навігація й управління морськими суднами за спеціальністю 271 Річковий та морський транспорт першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. У статті охарактеризовано та наведено приклади застосування сучасних навчальних платформ. Для проведення відеоконференцій викладачі використовували платформи Zoom та Google Meet, для надання навчальних матеріалів та тестів – Moodle та Google Classroom, а також месенджери Telegram та Viber. Виявлено, що спільний проєкт дозволив розширити кордони спілкування студентів та створити умови для обміну досвідом між викладачами. The article considers the relevance and effectiveness of the introduction of the system of academic mobility in the virtual educational space of modern maritime educational institutions to improve and modernize the students’ professional training. The main purpose of virtual academic mobility is the implementation of educational, methodological, research, innovative projects and programs by distance learning. This form of mobility contributes to the expansion of the educational process through the use of information and communication technologies. It is noted that virtual mobility is fully able to implement one of the basic principles of academic mobility – lifelong learning. One of the priorities for Kherson State Maritime Academy (KSMA) is to intensify virtual academic mobility and create a competitive stimulating educational environment that will promote the individual mobility of students, teachers and researchers. The article describes the experience of KSMA in the implementation of international virtual mobility, namely the project “International Virtual Academic Mobility with the participation of the Nikola Vaptsarov Naval Academy (the Republic of Bulgaria), Danube Maritime Institute ONU “OMA” and Kherson State Maritime Academy”, which was successfully implemented in February 2021. To implement the project, students were offered to study the discipline “English for Professional Purposes” in accordance with the educational-professional program Navigation and Ship Handling in the specialty 271 River and Sea Transport of the first (bachelor's) level of higher education. The article describes and gives examples of application of modern educational platforms. The teachers used Zoom and Google Meet platforms to conduct video conferences; to provide training materials and tests – Moodle and Google Classroom, and messengers Telegram and Viber. It was found that the joint project allowed to expand the boundaries of students’ communication and create conditions for the exchange of experiences between teachers.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.147-
dc.subjectвіртуальна мобільністьuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізаціяuk_UA
dc.subjectанглійська мова для професійних цілейuk_UA
dc.subjectрезультати проєктуuk_UA
dc.subjectvirtual mobilityuk_UA
dc.subjectinternationalizationuk_UA
dc.subjectEnglish for Professional Purposesuk_UA
dc.subjectproject resultsuk_UA
dc.titleВіртуальна академічна мобільність у морській освітіuk_UA
dc.title.alternativeVirtual academic mobility in maritime educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smelikova_virtual mobility.pdf563.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.