Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/239
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКудрявцева, В.Ф.-
dc.contributor.authorKudryavtseva, V.F.-
dc.contributor.authorБобришева, Н.М.-
dc.contributor.authorBobrysheva, N.M.-
dc.contributor.authorБобришева, Н.Н.-
dc.date.accessioned2019-11-05T12:08:58Z-
dc.date.available2019-11-05T12:08:58Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКудрявцева В.Ф. Технологія вправ-зачинів на комунікативному занятті. – Гуманітарний вісник – Додаток 1до вип.. 27, Том IV (37). Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К., Гнозис, 2012 - С.223 - 229uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/239-
dc.description.abstractУ статтi розглядається важливість використання вправ-зачинiв при проведенні комунiкативноrо заняття. Визначаються типи вправ-зачинiв та їхня роль у структурі заняття. В статье рассматривается значимость использования упражнений-зачинов при проведении коммуникативного занятия, определены типы упражнений-зачинов и их роль в структуре коммуникативного занятия. The article considerі the importance of using warm-ups at а communicative lesson. Types of warm-ups апd their role iп the communicative lesson structure are defined.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПереяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковородиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.1;-
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.4;-
dc.subjectВправа-зачинuk_UA
dc.subjectкомунікативне заняттяuk_UA
dc.subjectУпражнение-стартерuk_UA
dc.subjectкоммуникативное занятиеuk_UA
dc.subjectStarteruk_UA
dc.subjectcommunicative lessonuk_UA
dc.titleТехнологія вправ-зачинів на комунікативному заняттіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudryavtseva_typologia.pdf3.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.