Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/237
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКудрявцева, В.Ф.-
dc.contributor.authorKudryavtseva, V.F.-
dc.date.accessioned2019-11-05T11:31:26Z-
dc.date.available2019-11-05T11:31:26Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКудрявцева В.Ф. Екстенсивне читання аутентичних текстів професійного спрямування. – Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 57. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2011. – С.299 - 303uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/237-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні та практичні підходи до організації екстенсивного читання аутентичних оповідань студентами морських навчальних закладів. В статье рассматриваются теоретические и практические подходы к организации экстенсивного чтения аутентичных рассказов студентами морских учебных учреждений. The article deals with theoretical and practical approaches to organizing extensive reading of authentic stories by students of marine educational establishments.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 371;-
dc.subjectЕкстенсивне читанняuk_UA
dc.subjectавтентичний текстuk_UA
dc.subjectетапи читанняuk_UA
dc.subjectкомунікативні завданняuk_UA
dc.subjectЭкстенсивное чтениеuk_UA
dc.subjectаутентичный текстuk_UA
dc.subjectэтапы чтенияuk_UA
dc.subjectкоммуникативные заданияuk_UA
dc.subjectExtensive readinguk_UA
dc.subjectauthentic textuk_UA
dc.subjectreading phasesuk_UA
dc.subjectcommunicative tasksuk_UA
dc.titleЕкстенсивне читання автентичних текстів професійного спрямуванняuk_UA
dc.title.alternativeЭкстенсивное чтение аутентичных текстов профессиональной направленностиuk_UA
dc.title.alternativeExtensive reading of authentic texts in ESP courseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudryavtseva_ekstensyvne.pdf183.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.