Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2359
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвецова, І.В.-
dc.contributor.authorShvetsova, I.V.-
dc.contributor.authorБондаренко, В.В.-
dc.contributor.authorBondarenko, V.V.-
dc.date.accessioned2023-07-10T08:26:27Z-
dc.date.available2023-07-10T08:26:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШвецова І. В., Бондаренко В. В. Методологічні засади формування іншомовної компетентності: аналіз навчальних потреб. / Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 42. Том 3. – 188 с. Shvetsova I. V. Bondarenko V. V. Flipped learning approach to teaching Maritime English. C.89-91. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/42-3-30uk_UA
dc.identifier.issn2308-4855 (Print)-
dc.identifier.issn2308-4863 (Online)-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2359-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано ідею, що курс англійська мова загального вжитку (АМПС) має підготувати студентів до професійного сектору. Дослідження мало на меті вивчити потреби здобувачів освіти, які навчаються відповідно до програми «Морська англійська мова для майбутніх фахівців з навігації і управління морськими суднами». У ході дослідження використана стратегія змішаних методів, яка включає як кількісні, так і якісні дослідження. Статтю присвячено дослідженню пізнавального інтересу до предмета «Загальна англійська та спеціалізована морська англійська мова». З’ясовано необхідність вивчення кожної навички англійської мови (говоріння, читання, аудіювання, письмо). На підставі аналізу встановлено, що більшість здобувачів освіти вивчає англійську мову з метою кар’єрного зростання. Авторами подано узагальнену характеристику того, що рівень сформованості іншомовної компетентності майбутніх фахівців з навігації й управління морськими суднами підвищиться, якщо здійснювати орієнтацію цілей і змісту підготовки здобувачів освіти до формування іншомовної компетенції на задоволення індивідуальних освітніх потреб і стимулювання професійного зростання. Обґрунтовано думку, що сучасні заклади освіти повинні миттєво реагувати на зміни та потреби здобувачів освіти в різних сферах, готуючи висококваліфікованих фахівців і розробляючи інноваційні навчальні плани. Обґрунтовано ідею, що регулярні зміни в навчальних програмах можуть бути досить ефективними для формування іншомовної компетенції, це пов’язано з тим, що англійська мова спеціального вжитку (АМПС) має бути адаптованою до потреб здобувачів освіти (даючи змогу ефективніше вивчати свою спеціалізацію), а також до цільових потреб студентів (даючи змогу ефективно функціонувати мовою в цільових ситуаціях). The paper justifies the idea that English for Specific Purposes (ESP) course should prepare students for the professional sector. This study aimed to investigate the needs of education applicants studying under the Marine English program for future maritime in navigation and ship handling at sea. The research employed a mixed-methods strategy that includes both quantitative and qualitative research. The article investigates cognitive interest in the subject of General English (GME) and Specialized Maritime English (SME). The need to learn each English language skill (speaking, reading, listening, and writing) was clarified. Based on the analysis, it was found that the results showed that the majority of education applicants learn English to help them advance in their careers. The authors have generalized that the level of formation of foreign-language competence of future specialists in navigation and ship management will increase if the goals and content of education of students to form foreign-language competence are focused on the satisfaction of individual educational needs and stimulation of professional growth. It has been argued that modern educational institutions need to respond instantly to changes and needs in different fields by training highly qualified professionals and developing innovative curricula. The idea that regular changes in the curriculum can be quite effective in building foreign language competence is justified by the fact that English as a Special Language (ESP) must be adapted to the needs of applicants (enabling them to learn their specialization more effectively) as well as to the target needs of students (enabling them to function effectively in target situations).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;372.881.111.1-
dc.subjectанглійська мова за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.subjectнавчальні потребиuk_UA
dc.subjectморська англійська моваuk_UA
dc.subjectвикладання морської англійської мовиuk_UA
dc.subjectмайбутні судноводіїuk_UA
dc.subjectморські заклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectфахівці морської галузіuk_UA
dc.subjectEnglish for Specific Purposesuk_UA
dc.subjecteducational needsuk_UA
dc.subjectMaritime Englishuk_UA
dc.subjectteaching Maritime Englishuk_UA
dc.subjectteachers of English for Specific Purposes at higher educational establishmentsuk_UA
dc.subjectfuture navigatorsuk_UA
dc.subjectmaritime institutions of higher educationuk_UA
dc.subjectspecialists in the maritime industryuk_UA
dc.titleМетодологічні засади формування іншомовної компетентності: аналіз навчальних потребuk_UA
dc.title.alternativeMethodological principles of formation of foreign language competence: analysis of educational needsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shvetsova _Bondarenko _Maritime English.pdf528.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.