Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2292
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВрублевський, Р.Є.-
dc.contributor.authorVrublevskyi, R.-
dc.date.accessioned2023-02-23T20:32:12Z-
dc.date.available2023-02-23T20:32:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВрублевський Р.Є. Підвищення техніко-економічних показників головного двигуна 6S50MC-C судна шляхом модернізації паливної системи. Сучасні енергетичні установки на транспорті і технології та обладнання для їх обслуговування. 12-а Міжнародна науково-практична конференція, – Херсон: Херсонська державна морська академія, 2021uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2292-
dc.description.abstractВ статті розглянуті питання зростанню пошкоджень суднових двигунів через алюмосилікати, навіть незважаючи на те, що бункерне паливо відповідає специфікації суднового палива ISO 8217, а обробка палива є стандартною процедурою і застосовується для всіх суден. Міжнародна організація по стандартизації (ISO) опублікувала переглянуте видання своїх специфікацій ISO 8217 для суднового палива, в яких як і раніше зберігається обмеження в 60 мг/кг для каталітичних штрафів. Якими б винятковими не були результати, вони підкреслюють потенціал ще більшої невизначеності і, отже, ризику, який необхідно враховувати: аналіз FOBAS стверджує, що «Al + Si в концентрації 75 мг/кг може бути важко зменшити, але може бути керованим; проте Al + Si на рівнях до 139 мг/кг виявиться надзвичайно важким для зниження до прийнятних рівнів для входу в двигун (<15 мг/кг). Вміст у паливі абразивного матеріалу Al + Si в великих кількостях може привести до пошкодження паливних насосів, форсунок і компонентів циліндрів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДМАuk_UA
dc.subjectпаливна системаuk_UA
dc.subjectмодернізаціяuk_UA
dc.subjectfuel systemuk_UA
dc.subjectmodernizationuk_UA
dc.subjectалюмосилікатиuk_UA
dc.subjectaluminosilicatesuk_UA
dc.subjectпаливна апаратураuk_UA
dc.subjectfuel equipmentuk_UA
dc.titleПідвищення техніко-економічних показників головного двигуна 6S50MC-C судна шляхом модернізації паливної системиuk_UA
dc.title.alternativeIncreasing the technical and economic indicators of the ship's 6S50MC-C main engine by modernizing the fuel systemuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових технічних систем і комплексів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vrublevskyi_fuel_system.pdf622.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.